۱۳۸۹ اردیبهشت ۳۰, پنجشنبه

One In A Million!!!!


Beautiful eyes right?
 According to recent Studies, the chances of an Afro-American baby with blue eyes being born are 1 in a million.  There are "brown" people with light eyes, usually light brown, green or gray, but they also share the Anglo-Saxon characteristics such as pug nose and Light hair, but a baby with all the physical characteristics of the afro-American race with blue eyes was almost impossible. Seems like Globalization is working right? It will be more common to see mixes like this one day. 
 
 
 
 
This baby is 19 months old now and since he was 12 months old he's had a full contract and life insurance with Paramount Pictures; you will see him in movies, commercials and magazines very soon!
 

۷ نظر:

papary گفت...

الهی من فدای این بچه بشم.
بخدا اگر پیش من بود مگه میتونستم گازش نگیرم و نچلونمش.

عکس دومیش پر از شیطنته ها!

اما خدا کنه زندگی بچه رو با این عکسا و تبلیغات و قراردادها خراب نکنن و بذارن بچگیش رو بکنه

مرحومه گفت...

وای چه زشته

مسیحا گفت...

حالا خوشگله یا زشته؟؟؟؟

papary گفت...

به دل منکه نشسته کپلی.
کاش میدونستم کجاست میرفتم 4 تا گازش میگرفتم می اومدم.
گاز خور خوبی داره!


ببین بنظر من سوا از معصوم بودن بچه ها، گاهی یه بچه رو میبینی انقدر زشته که حد نداره اما به دل آدم میشینه. گاهی هم یه بچه بی نهایت خوشگله اما به دلت نمیچسبه.

احسان عیوضی از افریقا گفت...

مسیح !!!!

بهت گفتم که فعلا عکسش رو نذار !!!

بچس چش میخوره !!!

آخه من به مامانش چی بگم !!!

ناشناس گفت...

از همه ممنون
اما احسااااان
تو به مامانش چي بگي؟؟؟؟
خوووووب
حال مامانش چطوره
باباش چييييييي؟

Memorialist گفت...

آخی چقدر بامزه اس ! چه رنگی داره چشماش !