۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۱, سه‌شنبه

چند دانستنی مفید و جالب


هیچ کاغذی بیش از 7 بار از وسط تا نمی شود


مایع داخل نارگیل تازه سبز، حاوی پلاسمای مشابه خون است


میزان سوختن کالری در هنگام خواب بیشتر از هنگام تماشای تلویزیون است


اولین محصولی که بارکد خود، این آدامس بود


زهره، تنها سیاره ای است که در جهت عقربه های ساعت می چرخد


سیب بیشتر از کافئین ، در بیدار کردن شما مؤثر است


اولین صاحب کمپانی مارلبرو بر اثر سرطان ریه مرد


مروارید در سرکه حل می شود


صدای کواک اردک، اکو ندارد و کسی نمی داند چرا؟


لاک پشت ها از طریق مقعد خود نیز نفس می کشند!


به زیپ خود نگاه کنید. علامت موجود متعلق به شرکت
Yoshida Kogyo Kabushibibaisha در ژاپن ، بزرگترین تولیدکننده زیپ در جهان است


لئوناردو داوینچی می توانست همزمان با یک دست خود بنویسد و با دست دیگر نقاشی کند


گربه تنها حیوان خانگی است که نام او در انجیل نیامده است


نقاشی تابلوی مونالیزا برای داوینچی، ده سال بطول انجامید


در کازینو های لاس وگاس، هیچ نوع ساعتی وجود ندارد

  
دندانپزشکان توصیه کرده اند که مسواک ها باید دست کم یک و نیم متر از کاسه تولت فاصله داشته باشند تا ذرات ریز آب را هنگام کار کردن سیفون، بخود جذب نکنند.

۷ نظر:

مرحومه مغفوره گفت...

این قضیه فاصله داشتن با دستشوئی یه چیزی بود در حد تیم ملی!
ببینم کاغذه خییییلی بزرگ هم باشه بازم نمیشه که تاش بزنیم؟ چرا؟

مرحومه مغفوره گفت...

مروارید در سرکه حل میشود؟ اوه!

مرحومه گفت...

بعدش در ادامه نگفتن که اگر کسی بهت گفت که دو تا دندون خراب داری بهش بگو چشم؟!!!

papary گفت...

متخصص ها نگفتن وقتی دندونت درد میکنه زود برو بکشش و نذار اینطور امونت رو ببره؟

ناشناس گفت...

واااای چقدر متخصص داشتیم پنهان بودن
شما استعدادتون کشف نشدس
خودم دارم اونارو بروز میدم
در یک مرحله کودک درونهارو ریختم بیرون
این بار دارم استعدادهارو شکوفا میکنم
همتون گلید
سنبلید
عزیزید
اما تورو خدا اسم این دندونو نیارین که امانمو بریده
اگه بدونین دکتر چی گفته میشینید با من همدردی میکنید
حیف که حرف دکتره +18 بود وگرنه های های گریه میکردید باهام

papary گفت...

حدی مسزنم دکترت چی گفته باشه...خب اگر اونی باشه که من فکر میکنم، درست گفته

Memorialist گفت...

در مورد سیب نمی دونستم این موضوع رو !
قبلا تو ایران به خاطر همین موضوع و بهداشت دستشویی خارج از ساختمان ساخته می شد !