۱۳۸۹ اردیبهشت ۳۰, پنجشنبه

بوسه

 
 

بوسه يعني خلسه در اعماق شب
 
                     بوسه يعني مستي از مشروب عشق
                     بوسه يعني آتش و گرماي تب
 
بوسه يعني لذت از دلدادگي
لذت از شب، لذت از ديوانگي
 
                        بوسه يعني حس طعم خوب عشق
                        طعم شيريني به رنگ سادگي
 
بوسه آغازي براي ما شدن
لحظه ايي با دلبري تنها شدن
 
                                      بوسه سر فصل كتاب عاشقي
                                      بوسه رمز وارد دلها شدن
 
بوسه آتش مي زند بر جسم و حان
بوسه يعني عشق من ، با من بمان
 
           شرم در دلدادگي بي معني است
        بوسه بر مي دارد اين شرم از ميان
 
طعم شيرين عسل از بوسه است
پاسخ هر بوسه ايي بوسه است
 
                      بهترين هديه پس از يك انتظار
                      بشنويد از من فقط يك بوسه است
 
بوسه را تكرار مي بايد كرد
بوسه يعني عشق وآوازوسرود
 
                          بوسه يعني وصل جانها از دو لب
                          بوسه يعني پر زدن، يعني صعود
 
 
 
 
 
 
 

۱۱ نظر:

papary گفت...

هر چی به 4 تیر نزدکیتر میشیم، پست هات یه طوری تر میشنا!!!!
اندکی صبر جانم، 4 تیر هم میرسه کم کمک! ;)

papary گفت...

الان من متحول کلی شدم با این پست جلافتگونه ات.... حالا کیو باید بوسه زنم بر جانش؟؟؟ ;)

یلدا گفت...

جواب نظر ما چی شد؟بریم ته صف؟

روشنا گفت...

این بوسه موسه جریانش چیه؟!
هی از این پستا نذاز برادر
همه که امکانات شما رو ندارند آخههههههههه!!!!!!!

ناشناس گفت...

پرياااااااااا!!!!!
تو تازگيها كارات مشكوك شده
بر من طبيعيه
يلدا بهت سر ميزنم
روشنااااااااااااا
امكانات؟؟؟؟
اين همه امكانات ريخته تو شهر
از پدر و مادر و برادر خواهر
تا پسر همسايه و دختر همسايه
اوه اوه اوه
نميخواد بگين خودم ميگم
چه جلافتاااااااا
مرحومه تو هيچي نگو ميگم :
مررررررررررررررررررررگ

معمار بیکار گفت...

وای خاک بر سرم،من میرم بیرون،شما راحت تر تر باشید!
مسیح خوبی؟؟؟چرا جلافت ِ خونت رفته بالا؟؟؟
نیاز به آنتی جلافت نداری؟؟؟

papary گفت...

اواااا
کجا مشکوک شدم؟
خوب تو یه چیزی نوشتی که آدم مجبور میشه نظرش رو بگه:D

ناشناس گفت...

معمار داری؟؟؟
اگه داری بگو از کجا گرفتی ما هم بریم بگیریم
اما خودت بیشتر احتیاج داری
سیل و اینااااااااا
---
پریا بعد جریان اتوبوس کلا مشکوک شدی
قبول نداری؟؟؟

معمار بیکار گفت...

وای خاک بر سرم!بازم تو قضیه ی سیل رو یادآوری کردی؟؟ خودت قضیه ی سیل رو میدونی یا اینکه همینجوری میگی؟؟راستش رو بگو.کاری نکن خودم بیام اعتراف کن البته اگه این کار رو بکنم مرحومه منو میکشه...
دارم آنتی جلافت خوبشم دارم اما چون جلافت من بالاس جواب نداده میخوای بدم تو امتحان کنم شاید رو تو اثر کنه :D

ناشناس گفت...

فکر کنم من میبایست آمار شمارو برای فیلتر کردن بدم برادر من بی خیال حیا کن این حرفارو رها کن
اسلام1

papary گفت...

هیچی نه و جریان اتوبوس:)))

من اصلا دیگه نظر نمیذارم :D