۱۳۸۹ اردیبهشت ۳۰, پنجشنبه

حرفهاي حکيمانه


 يك "دوست واقعي" كسي هست كه همه چيز رو درباره ى زندگيت مى دونه، ولى با اين وجود، باز هم دوستت داره!!!
 
 
 
 پيشنهاد دوستانه به آقايوني که دنبال يک زن باهوش، خوش تيپ و پولدار مي گردند : متأسفانه راه ديگه اي جز اين نيست که همزمان با سه تا زن دوست بشين!!!
 

 در ابتدا خدا نمي دونست خداست، چون تنها بود. براي اين که بدوني خدايي،بايد دو تا باشي : يکي خدا، اون يکي هم يکي ديگه که بهت بگه : خداي من!!!
 

 اگر فقط آدم هاى پولدار حق توليد مثل داشتن،تعداد آدم هاى فقير به شدت كمتر و كمتر مى شد!!!
 

 کوروش کبير سي سال عمر کرد، اما 2540 ساله که مرده... نتيجه : عمر آدميزاد شايد کوتاه باشه، ولي وقتي مُرد براي مدت خيلي زيادي مي ميره!!!
 
 
 
 

۸ نظر:

papary گفت...

تحقیقات نشون داده که فقط 20% مردها عقل دارند، 80% بقیه همه زن دارند.

بمیرم که شما اینطور مظلومین!!!!!!!(آیکون لحن بودار)

مرحومه گفت...

جدی سی سال عمر کرد؟
چهار سال دیگه مونده :(

ناشناس گفت...

پرياااااااا!!!!!!
خوووووب

مرحومه؟
چي چهار سال مونده ؟

صاحب شانه گفت...

اين پيشنهاد دوستانه با اقايون باحال بود ! :دي

ناشناس گفت...

حالا من جزو كدومشم
با حالم؟؟؟!!!!!!!!

معمار بیکار گفت...

جمله ی اول که مربوطبه دوست میشه رو من دارم،یعنی یه دوست واقعی دارم ،همه چیز در مورد زندگیم رو میدونه اما بازم دوستم،بازم هر موقع که بهش احتیاج دارم همراهمه همیشه...اسمش زهره است...میگن خاله امه اما خیلی از نزدیک تر از خاله اس واسه من

papary گفت...

منظور مرحومه این بود که 4 سال دیگه مونده تا 30 سالش بشه.....گرفتی ی ی ی ی حالا؟!!!

ناشناس گفت...

خوش به حال معمار
که دوست خوبی داره
خوش به حال خودم که پریا بالاخره کاری کرد بگییییرم