۱۳۸۹ خرداد ۴, سه‌شنبه

تا حالا اينطوري ذوق كردين؟؟؟؟

 

۲۰ نظر:

احسان عیوضی از افریقا گفت...

در جواب کامنتتون »

احسان عیوضی مینویسد : سلام ... آنیتا خوبه ... همسایه شون هم که سایه شما مستدام !!! آنیتا رو قرار باشه خودم میارمش ایران !!! با یا بدون دختر همسایه !!! دختر همسایه رو خودتون دعوت بنمایید !!! آره منم میدونم همه دخترای ایرانی گلن و اصولا به من چه ؟؟؟ دکولته که هیچ چی چیزای دیگم میپوشن !!! البته بعضی وقتام نمیپوشن !!! پناهنده در گاو صندوق تحت تدابیر شدید امنیتی استراحت میکنه ... شاید اگه ببرمش پیش آنیتا دیگه برنگرده ... برش نگردونن یا نگردونم یا بر نگرده رو نمیدونم !!! راجع به اون قسمت خصوصی هم : چرا مگه چی شده ؟؟؟

احسان عیوضی از افریقا گفت...

در جواب کامنتتون »

نه جاده مال ما نیست ...

معمار بیکار گفت...

من هچقدر فکر میکنم متوجه نمیشم این چیه!
اما آره اینجوری هم ذوق کردم ،خیلی زیاد کلی من زیادی ذوق مرگ میشم

ناشناس گفت...

معمار واقعا متوجه نشدي!!!
روي عكس كليك كن بزرگ بشه ببين.
اين كوچولو ، هديه بهش دادن ذوق كرده كوچولو ديگه
به منم چنين هديه اي بدن بيشتر از اين ذوق مي كنم

معمار بیکار گفت...

چرا متوجه شدم که بهش چون هدیه دادن خوشحاله!
اما آیا این شیر دریایی است؟؟

معمار بیکار گفت...

به من یه شاخه گل هم بدن خوشحال میشم...بذرش رو هم بدن قبول جون خودم!

ناشناس گفت...

آره شير درياييه
ما خدمتتون هزارتا شاخه گل تقديم ميكنيم
قبول ميكني؟

معمار بیکار گفت...

دست شما درد نکنه شما که خودت گلی

مداد گفت...

مدتهاست اینجوری ذوق نکردم...

مرحومه مغفوره گفت...

من در شرائطی که خیلی ذوق میکنم میگم خـــــ...ذوق شدم!

papary گفت...

الهی من فدای این شیر کوچولو بشم که اینطور ذوق کرده (همون آیکون بغل و اینا)

منکه اصولا ذوق نمیکنم، خر کیف میشم. شدتش بیشتر از ذوق کردنه.
وقتی خر کیف میشم دوست دارم اون آدمی رو که برام ذوق ایجاد کرده بگیرم یه بووووس ذوقدار بکنمشا!

ناشناس گفت...

معمار اینبار بذر گل تقدیم به شما

ناشناس گفت...

مداد من هم خیلی وقته اینقدر ذوق نکردم
برای خودم و تو و همه دوستان چنین ذوقیرو در
خرداد ماه آرزو میکنم
فقط قول بدین اینجا بنویسین
باشه ؟!

ناشناس گفت...

مرحومه بعد به طرف مقابلت نمیگی:
مررررررررررررررررررررررررررررررررررگ

ناشناس گفت...

مرحومه بعد به طرف مقابلت نمیگی:
مررررررررررررررررررررررررررررررررررگ

ناشناس گفت...

پریا
از اون بوسهای آبدار پیرمردی؟!!!!
برای شما هم آرزو کردما

papary گفت...

دیگه نوعش رو اونی که باعث ذوق من شده خودش میفهمه:D
آرزوی خرداد رو میگی؟

آبان گفت...

foke jalebi bood!
khosham miyad enghad azashoon!

ناشناس گفت...

پپری آره آره آره

ناشناس گفت...

آبان فوکها بسیار زیبان اما متاسفانه این بنده خدا فوک نیست
شیر دریاییه