۱۳۸۹ خرداد ۷, جمعه

کوير باور

یه درخت خشک و بی برگ میون کویر داغ
 
 
 
توی ته مونده ی ذهنش نقش پررنگ یه باغ
 
 
 
شاخه ی سبز خیالش سر به آسمون کشید
 
 
 
برودوشش همه پر شد ز اقاقی سپید
 
 
 
شاخه ی سبز خیالش سر به آسمون کشید
 
 
 
برودوشش همه پر شد ز اقاقی سپید
 
 
 
زیر سایه ی خیالی کم کمک چشماشو بست
 
 
 
دید دو تا کفتر چاهی روی شاخه هاش نشست
 
 
 
زیر سایه ی خیالی کم کمک چشماشو بست
 
 
 
دید دو تا کفتر چاهی روی شاخه هاش نشست
 
 
 
اولی گفت اگه بارون باز بباره تو کویر
 
 
 
دیگه اما سر رسیده عمر این درخت پیر
 
 
 
دومی گفت که قدیما یادمه کویر نبود
 
 
 
جنگل و پرنده بود و گذر زلال رود
 
 
 
گفتن و از جا پریدن با یه دنیا خاطره
 
 
 
اون درخت اما هنوزم تو کویر باوره
 
 
 
گفتن و از جا پریدن با یه دنیا خاطره
 
 
 
اون درخت اما هنوزم تو کویر باوره
 
 
 
 
 
اولی گفت اگه بارون باز بباره تو کویر
 
 
 
دیگه اما سر رسیده عمر این درخت پیر
 
 
 
دومی گفت که قدیما یادمه کویر نبود
 
 
 
جنگل و پرنده بود و گذر زلال رود
 
 
 
گفتن و از جا پریدن با یه دنیا خاطره
 
 
 
اون درخت اما هنوزم تو کویر باوره
 
 
 
گفتن و از جا پریدن با یه دنیا خاطره
 
 
 
اون درخت اما هنوزم تو کویر باوره
 
 
 
یه درخت خشک و بی برگ میون کویر داغ
 
 
 
توی ته مونده ی ذهنش نقش پررنگ یه باغ
 
 
 
شاخه ی سبز خیالش سر به آسمون کشید
 
 
 
برودوشش همه پر شد ز اقاقی سپید
 
 
 
شاخه ی سبز خیالش سر به آسمون کشید
 
 
 
برودوشش همه پر شد ز اقاقی سپید
 
 
 
زیر سایه ی خیالی کم کمک چشماشو بست
 
 
 
دید دو تا کفتر چاهی روی شاخه هاش نشست
 
 
 
زیر سایه ی خیالی کم کمک چشماشو بست
 
 
 
دید دو تا کفتر چاهی روی شاخه هاش نشست
 
 
 
یه درخت خشک و بی برگ میون کویر داغ

۶ نظر:

papary گفت...

تو بگو کدوم آهنگ حبیب دوست داشتنی نیست؟

من قو رو خیلی دوست میدارم بیشتر

ناشناس گفت...

قو ....
آهنگ قو با صدای عباس مهرپویا بسیار زیباتره
پست آخرم کمی در موردش نوشتم

papary گفت...

الان دیدم
مهر پویارو ندارم و گوش ندادم تا حالا. شایدم گوش دادم اما اسمش رو نمی دونستم.
اما به هر حال که شعر قشنگیه

آبان گفت...

سلام.
سیاوش . معین . ستار. حبیب.همایون.
کسایی ان که من همیشه ازشون گوش میدم.
خوب میخونن...

تو بارون که رفتی شبم زیر و رو شد....
سیاوش...

ناشناس گفت...

پپري بهت ميدم
تو آرشيوم كاملشو دارم
شايد همشو گذاشتم رو سايتم

ناشناس گفت...

آبان
من هم اينارو دوست دارم
من خيلي موسيقي گوش ميدم
منبع آهنگم
يك ترابايت آهنگو فقط آرشيو كردم
من آهنگاي مورد علاقمو هر يه مدت يه بار ميزارم رو وبلاگم
اگر بخواي ميتوني ببيني