۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۲, چهارشنبه

زندگي همچون اميدي است که .........شوقش

 
 
زندگی...
 
 
 
 
 
زندگي همچون بادکنکي است در دستان کودکي،
 
که هميشه ترس از ترکيدن آن لذت داشتن آن را از بين ميبرد ...   
 
 
 
شاد بودن تنها انتقامي است که ميتوان از دنيا گرفت ،
 
پس هميشه شاد باش ...
 
  
 
امروز را براي ابراز احساس به عزيزانت غنمينت بشمار،
 
شايد فردا احساست باشد اما عزيزت نباشد ...
 
 
 
 کسي را که اميدوار است هيچگاه نا اميد نکن ،
 
شايد اميد تنها دارائي او باشد...
 
 
 
 اگر صخره و سنگ در مسير رودخانه زندگي نباشد،
 
صداي آب هرگز زيبا نخواهد شد...
 
  
 
بيا لبخند بزنيم بدون انتظار هيچ پاسخي از دنيا ...
 
  
 
باد مي وزد ميتواني در مقابلش هم ديوار بسازي ،
 
هم آسياب بادي تصميم با تو است ...
 
  
 
دوست داشتن بهترين شکل مالکيت ،
 
و مالکيت بدترين شکل دوست داشتن است ...
 
 
 
خوب گوش کردن را ياد بگيريم ،
 
گاه فرصتها بسيار آهسته در ميزنند ...
 
 
 
وقتي از شادي به هوا ميپري ،
 
مواظب باش کسي زمين رو از زير پاهات نکشه ...
 
 
 
مهم بودن خوبه ولي خوب بودن خيلي مهم تره ...
 
  
 
اگر در کاري موفق شوي ،
 
دوستان دروغين و دشمنان واقعي بدست خواهي آورد ...
 
  
 
زندگي کتابي است پر ماجرا ،
 
هيچگاه آن را به خاطر يک ورقش دور نينداز ...
 
 
 
فکر کردن به گذشته ، مانند دويدن به دنبال باد است ...
 
 
 
مثل ساحل آرام باش ، تا مثل دريا بي قرارت باشند ...
 
     
 
يک دوست وفادار تجسم حقيقي از جنس آسماني هاست،
 
... که اگر پيدا کردي قدرش را بدان
 
     
 
فراموش نکن قطاري که ار ريل خارج شده ،
 
ممکن است آزاد باشد ولي راه به جائي نخواهد برد ...
 
 
 
آدمي ساخته افکار خويش است ،
 
فردا همان خواهد شد که آنروز به آن مي انديشد ...
 
 
 
براي روز هاي باراني سايه باني بايد ساخت،
 
براي روزهاي پيري اندوخته اي بايد داشت ...
 
  
 
براي آنان که مفهوم پرواز را نميفهمند ،
 
هر چه بيشتر اوج بگيري کوچکتر ميشوي...
 
 
 
فرق است بين دوست داشتن و داشتن دوست ،
 
دوست داشتن امري لحظه ايست ،
 
ولي داشتن دوست استمرار لحظه هاي دوست داشتن است ...
 
 
 
اگر روزي عقل را بخرند و بفروشند ،
 
ما همه به خيال اينکه زيادي داريم فروشنده خواهيم بود ...
 
 
 
علف هرز چيه؟؟!
 
گياهي که هنوز فوايدش کشف نشده ...
 
 
 
زنان هوشيارتر از آن هستند که مردانگي خود را به همسران خود نشان بدهند ...
 
 
 
تاريک ترين ساعت شب درست ساعات قبل از طلوع خورشيد است،
 
پس هميشه اميد داشته باش...
 
 

۲۰ نظر:

معمار بیکار گفت...

چقدر خوبه آدم اول صبحی هم عکس قشنگ ببینه هم متنای قشنگ بخونه

ناشناس گفت...

سلام معمار عزيز
من مخصوصا اينارو صبح فرستادم
ديروز همشونو آماده كرده بودم
مخصوصا آپلود عكسها و نوشتن متن نقاط شگفت انگيز خيلي هم وقت برد
بعد كه آماده شد گفتم بزارم براي صبح كه يه حس خوبي داره
ممنون كه بهم سر ميزني
روحيه ميگيرم

ليلي گفت...

من هم همه چي آرومه رو به شكل جديد برات نوشتم
ببين
http://delname2.blogspot.com/2010/05/blog-post_2309.html

papary گفت...

خدایی هر موقع آدم میاد به وبلاگت یه عالمه تو فکر میره از بس که چیزای خوبی میذاری.

papary گفت...

"و مالکيت بدترين شکل دوست داشتن است ..."

بدترن چیزی که میتونه پیش بیاد. منو دیوووووونه میکنه

papary گفت...

nv [,hf ;hlkj:
"اینکه جایزه home alone بودنته؟
ینی جایزه می خوایی؟ یا داری اظهار محبت و اینا میکنی؟{آیکون پارادوکس و اینا}"

احسان عیوضی از افریقا گفت...

مسیح !!!

این یه جمله !!!

زنان هوشيارتر از آن هستند که مردانگي خود را به همسران خود نشان بدهند ...

که اگه کسی بخونه آبروی نداشته این مردا رفته که !!!

ناشناس گفت...

پريا !!!
از تعريفات و جملات و پيگيريت خجالت ميكشم
ببخشيد كه من كمتر ميتونم بيام سر بزنم
و كمتر بنويسم
تو مطالبمو بهتر از من حفظي و ميخوني
ممنونم ازت

papary گفت...

واااا! مگه مسابقه داریم؟
اکشال نداره! میذارم به حسابت;)

papary گفت...

کامنت چند خط بالاترم در جواب کامنتت بودا! منتها نمیدونم چرا یهو اونطوری نوشته شده اولش.

مرحومه مغفوره گفت...

بله!

ناشناس گفت...

پريا من هم كامنتمو ديدم
هم جوابتو
اما خداييش رابطشونو متوجه نشدم؟
نميدونم فكر ميكنم يكم دندون دردم بالاتر زده
نه جريان بالاترو و نه جريان مسابقرو
اما پايه مسابقه هستم

ناشناس گفت...

نميدونم چيه اما واقعا حس خوبي ندارم
منظور احسان رو هم نگرفتم
خدااااااااااااااااااااااااااااااا
سر من چي اومده؟؟؟!!!!

ليلي جان ليلي
تو اين وسط از جون من چي ميخواي
من خيلي خيلي خيلي ساله سياستو بوسيدم
لب و دهنو زبونمم سوخت گذاشتم كنار
اصلا آدم سياسي نيستم بخدا
الان ازم بپرسن معاون اول كيه ميگم مرحومه
بگن وزير جنگ كيه ميگم پريا
بگن وزير فرهنگ كيه ميگم امير آرام
وزير اقتصاد مترومن
وزير مسكن گيلاسي
وزير راه و ترابري پرياي كرمانشاه
وزير نيرو گوريل فهيم
وزير فن آوري اطلاعات احسان
وزير امور خارجه گوسفند آرمانگرا
وزير كار و امور اجتماعي معمار بيكار
وزير كشور روشنا
وزير اطلاعات دختر ترشيده
وزير آموزش و پرورش خانم مارپل
وزير بهداشت سفيد برفي
وزير علوم دوست مشكوك

papary گفت...

ارجاع به کامنت دونیه پست "اون روی سگم"

papary گفت...

مسابقرو در جواب "پريا !!!
از تعريفات و جملات و پيگيريت خجالت ميكشم
ببخشيد كه من كمتر ميتونم بيام سر بزنم
و كمتر بنويسم
تو مطالبمو بهتر از من حفظي و ميخوني
ممنونم ازت"
گفتم

ناشناس گفت...

آهااااااااااااااااا
راستی نظرت در مورد وزارت خونه ها چیه
کدوم وزارت خونرو باید جابجا کنم
میخوام اینو یه پستش کنم

مرحومه مغفوره گفت...

من از مقامم استعفا نمیدم ها
من یکی رو گور به گور نکنید
خدائیش مقام تشریفاتی تر از معاون اول نداریم! کاملا تشریفاتی و لولوی سرخرمن و اینا!
مرسی مسیح جان! همین برای من بهترینه
===========
معمار جان! من قضیه رو نگفتم!

papary گفت...

الان اینو دیدم!
چرا من وزیر جنگم؟؟؟ کیو کشتم مگه؟؟؟

ناشناس گفت...

مرحومه شما معاون اول هستيد ديگه
مگه نيستي
پريا
گفتم ميتوني خوب مديريت جنگو بر عليه مرداديها بر عهده بگيري
حالا قبوله يا وزارت ديگه اي رو ميخواين؟؟

papary گفت...

آهان! از اون لحاظ
اوگی، قبوله