۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۳, پنجشنبه

بيايم يه كابينه پيشنهاد بديم!!!

يه كامنت باعث شد يه جوابي بدم كه بعد ديدم تكميل همين جواب زيبا ميشه
جريانو ميتونين اينجا بخونين (اما چيز مهمي نبود)
در مجموع اين باعث شد كه به فكر بيفتم اگر وبلاگي ها بخوان يه دولت
تشكيل بدن هر كدوم چه سمتي بهشون مياد
حالا من پيشنهادمو براي تشكيل دولت ميدم
ببينم نظر شماها در موردش چيه
(لينك همه دوستان هم در بخش لينك من هست)
خوشحالم از آشنايي با همشون
---
اعلام ميكنم اين جنبه شوخي داره
جدي و سياسيش نكنين لطفا
---
راستي وزارت خونه خالي هم اگر هست بگين
بعد از وزرا ميريم سراغ معاونتها
يكيشو اول از همه پيشنهاد ميدم
معاون اول مرحومه مغفوره

وزير دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پپري
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي آرام تر از شعر و نسيم
وزير اقتصاد مترومن
وزير مسکن و شهرسازی گيلاسي
وزير راه و ترابري پرياي كرمانشاه
وزير نيرو
گوريل فهيم
وزير ارتباطات و فن آوري اطلاعات احسان
وزير امور خارجه گوسفند آرمانگرا
وزير كار و امور اجتماعي معمار بيكار
وزير كشور روشنا
وزير اطلاعات دختر ترشيده
وزير آموزش و پرورش
خانم مارپل
وزير بهداشت
سفيد برفي
وزير علوم دوست مشكوك
وزير صنايع و معادن يلدا
وزير بازرگاني سمفوني افكار
وزير جهاد و كشاورزي لبريز
وزير رفاه كافه خاطره
وزير نفت آتيش پاره
وزير تعاون وارژه
وزير دادگستري پسر قمي
معاونت جوانان اوپيوم
معاونت توسعه منابع و سرمایه انسانی
معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی
سازمان تربیت بدنی
معاونت اجرایی رییس جمهور
معاونت حقوقی و امور مجلس
معاونت علمی و فناوری
سازمان حفاظت از محیط زیست
مرکز امور زنان و خانواده

۴۵ نظر:

معمار بیکار گفت...

وزارت کار و امور اجتماعی؟؟؟؟ :D
خودت پس چرا هیچ کاره نیستی؟؟؟
پس خود ِ رییس جمهور کیه؟؟؟
آقا تقلب شده من قبول ندارم :D

مرحومه مغفوره گفت...

آقا میشه من با حفظ سمت معاون اجرائیت هم باشم؟ دی:
بعدش توی علیرضا چی دیدی که کردیش وزیر اقتصاد؟! همون راه و ترابری براش بهتره که! دستش توی کاره!

مرحومه مغفوره گفت...

میگما یه لایحه بدیم مجلس یه وزارت جلافت هم اضافه کنن بدیمش دست دوستان همگی به صورت مشورتی بچرخوننش!
دی:

م.ص گفت...

ما هم که کشک!!!!
مترو من خوب نیست سمتش!
خلعش کنین!
راه و ترابری بهتره واسش!

معمار بیکار گفت...

آقا اوشغله هم میشه بود؟؟؟؟
من مرکز امور زنان و خانواده رو هم میخوام خیو :D

معمار بیکار گفت...

آقا مننظورم از "او" "دو"بود...
من میخوام دو شغله باشم

papary گفت...

معاونت جوانا رو که خوندم کبود شدم از خنده:D :D :D :D :D
حتی میتونی رئیس سازمان ملی جوانانش هم بکنی. این بهتره!!!:D

معاون اجرایی نمی خوایی اونوقت؟؟ با اینکه سرم خیلی شلوغ میشه، حاضرم قبول کنما!!

بعد بودجه رو کی میبنده؟
وزیر نفت کیه پس؟

papary گفت...

راستی!
گوریل فهیم رو هم میشه رئیس سازمان صدا و سیما انتخاب کنی

حالا سفرهای استانیمون کی شروع میشه؟
سیب زمینی هم باید بیاریم؟سنگین ها!... نمیشه بجاش سیب زمینی سرخ کرده ببریم؟

مرحومه مغفوره گفت...

سفرهای استانی مون رو قرار به زودی شروع کنیم! اولش میریم قلعه رودخان! بعد کردستان! بعد کویر!!!!
ای جاااااااااااااااان
ما چه دولت خوبی هستیم!
هلو هم داریم توی کابینه؟

ناشناس گفت...

سلام
ممنون از نظراتتون
چشم حتما لحاظ ميشه
بزارين نظران جمع بشه بعد با شورو مشورت اجرايي ميكنيم
راستش ميخوام "م.ص." رو معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی كنم
اگر قبول كنن

Memorialist گفت...

ئه آخ جون ! من به دو تا پست رسیدم ! :دی ! بازرگانی و رفاه ! :))
خیلی جالب بود !
خودتون چی پس ؟

ناشناس گفت...

چندتا نكته:
معمارو براي اين وزير كار گفتم چون بيكاره و درد بيكاريرو ميدونه چيه
مرحومه برا اين معاون اوله كه خوب چون اوله
لايحه ها هم بعد از تاييد نهايي ميشه داد
صبر كنيد تائيد ها انجام بشه بعد
ما مساوات داريم
دو شغله نميشه
فعلا يكيهاش تموم بشه بعد
به معاون جوانان هيچي نگين كه ناراحت ميشم
رييس سازمان جوانان رو شايد 3 خواهر گرفتن اگر اجازه بدين
در آخر مسائل سياسي ممنوع
مرسي

معمار بیکار گفت...

مسیحا جان به خدا من درسته بیکارم اما درد بیکاری رو نمیدونم چیه....
من میخوام دو شغله باشم خووووووووووووووب
من این سمت رو هم میخوام"مرکز امور زنان و خانواده "

papary گفت...

قبول نیست! پارتی بازیه
برای چی باید تو یه پست 3 تا خواهر رو بذاری؟
اونوقت اینا هی پارتی بازی میکنن برای همدیگه.

تورو خدا برای سفرهای استانیمون تو فصل گرما از جاهای خنک شروع کنیم. بعد فصل سرما که بود میریم جاهای گرم.

م.ص گفت...

من الان هم امتحان دارم و هم کنکور.کلی درس می خونم و از احوال محصلین و دانش پژوهان به خوبی با خبرم!می خوای بذارم معاونت علمی و فناوری.
-----------------------------------
شوخی ای بیش نبود!
جزو کابینه دوستان شدن لیاقت می خواد!
ما جمع دوستانه ی شما رو خدشه دار نمی کنیم!
شما همون سفر های استانی بیاین مشهد جای ما کافیه!

پوریا منزه گفت...

:)))

چون میخام برم خارج؟

م.ص گفت...

سمت آقای آرام از همه بهتره!

افیون گفت...

جوانان بی ادبی خواهید داشت با وجود معاونت من ها :))

احسان عیوضی از افریقا گفت...

به عنوان معاون ارتباطات و فن آوری :
همتون رو فیلتر میکنم !!!

احسان عیوضی از افریقا گفت...

وزارت اطلاعات !!! کبود شدم از خنده !!

این بنده خدا لبریز جهاد کشاورزی !!!

:))))))

راست میگن ملت مسیح ... مترومن باید بشه وزیر راه و ترابری !!!

نتیجه پریای کرمانشاهی باید بشه وزیر پسن تلگراف و تلفن و کامنت البته !!!

سفیدبرفی گفت...

:)) سمتا عالی بود! مخصوصن سمت های امیر آقای آرام و اوپیوم که نون ما تو روووغنه!!! :))
من اون روز خیلی ترو تمیز بودم یحتمل نه؟! :دی

شوفر گفت...

پوریا باید بشه وزیر جهاد کشاورزی مسیحا جان:)

پرهام گفت...

:))))
سلام
وزیر تعاون چی کار می کنه حالا؟ درآمدش خوب نیس برم جامو با وزیر نفت عوض کنم :دی

papary گفت...

ببین با یه پست چطور بچه های مردم رو ریختی به جون همدیگه ها ;)

احمق قرن 22 گفت...

می شه به منم یه پست بدی؟
:(

یلدا گفت...

آقا بی زحمت ما رو بذار تو مرکز امور زنان و خانواده.به درد آینده ام هم میخوره.من رو چه به صنایع.
من با این خانوم مارپل یه عرضی داشتم.
بمیرم واسه دختر ترشید.چیز قعطی بود؟

ببین مسیحا به این معمار بگو انقدزر به شغل من چشم ندوزه.بابا ناسلامتی وکیلی گفتن.اگه یه بار دیگه تقاضای پست ما رو بکنه به وزیر اطلاعات میگم به جرم ایجاد آشوب بنازتش......
ای رذل......هی من میخوام این دهنم وا نشه نمیشه دیگه.
زود من رو بذار مرکز امور زنان و خانواده وگرنه...(سران و سلاطین رو خوندی؟اگه خوندی بیا تا بگم چیکار میکنمت)

مرحومه مغفوره گفت...

ببین چه بلبشوئی شده اینجا!
من به عنوان معاون اول و اخر میام تک تک تون رو خلع میکنما!
یواش!
چه خبره؟
ملت محترم و دوست و برادر اوگاندا صداشون دراومده میگن این کابینه مسیح سروصدا میکنن!

s3m گفت...

اولا که من که خیلی از اینا رو نمیشناسم.


ولی خوب مترو من که باید بشه وزیر راه، پریا هم که بنا به تخصص سالاریش شایسته وزارت نفت است.


آقا آبدارچی ای پادو ای چیزی خواستی منم هستما :پی

مـژده(جمع دخترونه) گفت...

من این همه جون کندم ! قالب برای این مملکت طراحی کردم اون وخت هیچ کاره !

تقلب شده! :| آیییییییییی نفس کش ..

حدیث گفت...

آقا رو منم حساب کنید:-))

وزیر جنگ:-)))))))))))

Foozool Khanooom گفت...

LOL
چون فقط بعضیا رو میشناسم این lol فقط واسه اونا بود.

احیاناً فک نکنید سند تو آلی چیزی بودا!!!

Memorialist گفت...

سلام مسیحا عزیز :
تو سمفونی افکار لینک شدی .
ممنون بابت لینک . :)

نی نی مهندس گفت...

اولا احسان باید از کابینه اخراج شود
چون تو ایران نیست
میتونه نماینده ایران در گینه بشود
رابط بیم ما و گوریلها
من برای معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی درخواست کاندیداتوری می دهم
تو کار خرید و فروش مصالح هم هستیم
میتونم با حفظ سمت باشم
راستی حاضرم وزیر بازرگانی و مسکن هم بشوم
راستی یه حرف با معمار بیکار:
مهندس هم مگه بیکار میشه
مخصوصا مهندسین عمران
و معمارها

شازه گفت...

من چون با اخلاق تخمی رییس جمهور آشنایی کامل دارم معائنت اجرایی رو قبول می کنم
تازه امور زنان رو هم بده به پوری !!
واردتره!!
(:

ناشناس گفت...

به به خیلی خوبه به نظر من حتما این کارو بکن ولی من از بخش فراورده های نفتی شیمی هیچی نمیفهمم وکاملا خنگم ولی اگه دوست داری سرمایه های نفتی کشور از بین بره خاضرم
البته به درد وزیر جنگ میخورم آخه من عاشق هواپیمای جنگنده ام و مدام دعا میکنم تا سال 92 دخترا هم بتونن رشته خلبانی جنگنده بخونن
تیر اندازیم هم 20هست

بای بای

اتیش پاره گفت...

اتیش پاره
به به خیلی خوبه به نظر من حتما این کارو بکن ولی من از بخش فراورده های نفتی شیمی هیچی نمیفهمم وکاملا خنگم ولی اگه دوست داری سرمایه های نفتی کشور از بین بره خاضرم
البته به درد وزیر جنگ میخورم آخه من عاشق هواپیمای جنگنده ام و مدام دعا میکنم تا سال 92 دخترا هم بتونن رشته خلبانی جنگنده بخونن
تیر اندازیم هم 20هست

بای بای

Unknown گفت...

ببخشید ها! من کاشت و داشت و برداشتم خوبه؟ یا چی؟!! که به من وزارت کشاورزی رو دادید؟!!!
D:

معمار بیکار گفت...

مسیح کجایی؟؟رفتی سفر استانی؟؟؟
حالت بهتره؟؟؟دندونت چطوری؟؟؟؟کلا خوبی؟؟؟؟

ناشناس گفت...

سلام
خوبيد؟
من خوبم و از همه ممنون

متشكرم از نظراتتون

معمار عزيز خوبم
دندون خوبه و احتمالا امروز اولين مرحله بكش بكشه

-

ناشناس گفت...

نظرات بسيار بود
ممنون
در حال بررسي نظرات هستيم
در اين جمع امير آرام راي اعتماد گرفت
اوپيوم نيز با 101% آرا راي اعتماد كسب كرد
پيشنهادهايي شد مخصوصا براي راه و ترابري ، راستش عليرضا براي خوراك و غذاي ما از همه بهتره
هر چي كاراي اقتصاديو بديم دستش وضعمون بهتره
اما مثل اينكه همون راه براش پيشنهاد بشه راش اعتمادش اوكي شدس
پرياي كرمانشاه هم به عنوان رييس شركت پست منصوب شدند
من هنوز روي پپري براي وزارت دفاع تاكيد دارم
وزير اطلاعاتمون هم كه اووووووووكيه
سفيد و تميزمون سفيد برفيه كه اونم اوكي
يه نفر دو تا وزارت خونه پيشنهاد شد
لذا مويز بازرگاني خالي
همه پريم كافش تا بقيرو تصميم بگيريم
خوب چندتا وزارت خونه خالي شد
پيشنهاد بدين عزيزان

آرامش گفت...

سلام
می خواستم بدونم برای این مرکر امور زنان و خانواده کسی رو در نظر دارید یا نه؟
اگه هنوز کسی داوطلب نشده بنده خیلی مایل به همکاری در این حوزه هستم

یلدا گفت...

آقا این پست تموم شد اینا هنوز به پست من چشم دارن.ه چیزی به این معمار و آرامش بگو

خانوم مارپل گفت...

میگم وزارت خونه ازین بدبخت تر نبود دادینش به من :)))
حالا میشه بگین بر چه اساسی اینا رو تعین کردین؟ نکنه من محجبه بودم یا ادبی حرف میزدم؟:دی

آبان گفت...

سلام.
با اجازتون من چند روز پیش یکی از مطالبتونو داخل وبسایتم گذاشتم(حسنی...).
گفتم که بدونین و اگه راضی نیستین حذفش کنم...
راستی کابینه ی جالبی دارین. گیلاسی که سرور منه، ولی این آتیش پاره رو من 4سال باهاش همکلاس بودم. یه تجدید نظری بکنین.
این نفتارو می فروشه با پولش خلبان میشه از اینجا میره به ریشمون میخنده. شایدم همه رو لواشک بخره!!!!!!!!!!!!!!!!!

ناشناس گفت...

خوب نظرات دیگه نبود
کل کابینرو در 10 روز آینده اعلام میکنیم
آبان جاز حلاله حلالت
نوش جونت
هر چی دوست داری بزار
اصلا بیا خود منم بزار
;)