۱۳۸۹ خرداد ۸, شنبه

دزدي در روز روشن

امروز رفتم دزدي

دزدي هم گاهي مزه ميده

آي ي ي ي ي مزه ميده
تو فيس بوك داشتم دل دل ميكردم
ديدم يكي خيلي چيزا گذاشته
نوشته هاش و عكساشو دزديدم
بهش نگفتم
شما بخونين بعد بهش ميگم دزديدمشون
آخر سر هم بازم يه شعرو براتون نوشتم
اينبار از يه خواننده ديگه كه خيلي گوش ميدم

کسي هست درين شهر هواخواه نگاهت نشسته است نگاهي غريبانه به راهت مبادا که نيايي

عشق با روح شقایق زیباست , عشق با حسرت عاشق زیباست , عشق با نبض دقایق زیباست ,
عشق با زهر حقایق زیباست , عشق با در حسرت دیدار تو بودن زیباست

رسم این قوم عجیب است
بیا برگردیم
قصد این قوم فریب است
بیا برگردیم
آنکه یک روز دلم را به نگاهش دادم
خنده اش سرد و غریب است
بیا برگردیم
عشق بازیچه شهر است ولی
در دل من دفتر عشق نجیب است
بیا برگردیم

بی تو بودن کار من نیست ، تا دلت نرفته برگرد


تو در قلب منی و من درقلب تو همین کافیست
فاصله معنایی ندارد مگر عشق چیست

یاد اون لیوان چاییم افتادم یادته ؟

یه حبه قند داشت اونم یادته ؟
فکر کن که یادم بره دقیقا مثل الان زندگی من که تو قندشی
الان خیلی وقت پریدی توش بیخودی که انقده شیرین نشده


معنای زنده بودن من با تو بودن است


بي بهونه دوست دارم ، پس باز دنبال دليل نگرد

کاش می شد غصه را زنجیر کرد
ذره های عشق را تکثیر کرد
کاش می شد زخم را مرحم شویم
یار و غمخوار و انیس هم شویم
کاش می شد بر خلاف سرنوشت
قسمت و تقدیر را از سر نوشت
کاش می شد چشم و دل را باز کرد
نغمه ها ی دوستی را ساز کرد
کاش می شد عشق را آغاز کرد
بی خیال از هر غمی پرواز کرد


خواهر کوچکم از من پرسيد پنج وارونه چه معنا دارد ؟
بغلش کردم و بوسيدم و با خود گفتم بعدها وقتي غم ، سقف کوتاه دلت را خم کرد ،
بي گمان مي فهمی پنج وارونه چه معنا دارد

گاهی وقتها چقدر ساده عروسک میشویم نه لبخندمیزنیم نه شکایت میکنیم
فقط احمقانه سکوت میکنیم

دنيا مثل بازي گل يا پوچه , با تو گله بي تو پوچه

من رقص دختران هندی را بیشتر از نماز خواندن پدر و مادرم دوست دارم .
زیرا آنان از سر عشق می رقصند اما اینان از سر ترس

يك روز ميبوسمت فوقش خدا منو ميبره جهنم ! فوقش ميشم ابليس !
اون وقت تو هم به خاطر اينكه يه ابليس تو رو بوسيده جهنمي ميشي !
جهنم كه اومدي من اونجا پيدات ميكنم و دور از چشم خدا هر روز ميبوسمت !
واي خدا چه بهشتي ميشه جهنم

سهم من از بهشت ، یک لحظه آغوش توست


مرا گر لذت دنیا ببخشند برابر با نگاه مادرم نیست


راه داشتن هر چیزی درک واقعیت از دست دادن آن است


بخون امشب تا منم بتونم گریه کنم
تا بتونم با تو بخونم گریه کنم
می خوام آتیش بگیرم داره سوز نِی میاد
دِلم از غُصه پره که رفته ، کِی میاد
نمی دونم که چی شد چرا از من رَنجید
جای این بی مهری کاش من و می فهمید
مـُردم از زخم هایی که خوردم از تنهایی
کمکم کن ای دوست مردم از تنهایی
واسه خاطر خدا اون و برگردون و
شاد کن خاطره این دل سرگردون و
نه دیگه به روم نیار که چی اومد به سرم
نگو خاطرخواهی چه گُلی زد به سرم
یا به لیلا برسون این دله مجنون و
یا مداوا کن این درده بی درمون و
مُردم از زخم هایی که خوردم از تنهایی
کمکم کن ای دوست مردم از تنهایی
واسه خاطر خدا اون و برگردون و
شاد کن خاطره این دِل سرگردون و
من اسیرم تو فقط لحظه مُردن من
می تونی وا کنی این یوغ از گردن من
من اسیرم تو فقط لحظه مردن من
می تونی وا کنی این یوغ از گردن من


"پاییز که میشد دلم شور میزد. میترسیدم ژاکت یکی از همکلاسی هایم را پوشیده باشم"


۱۵ نظر:

papary گفت...

فعلا اول تا ببینم چیا گذاشتی:D

papary گفت...

بعلت جلافت زیاد در برخی از عکس ها نمی تونم بگم کدوماشون رو دوست دارم بیشتر!!!

تو توی فیس بوک هممیری؟؟؟؟
وااااای! خدای من ! چه جلافتاااا

دزدی کار خوبی نیستا! تو فیس بوکم که میری، دیگه کم کم جلوی پمب بنزینم سیگار بکش!
فک کنم باید با پدرت یه صحبتی بکنم!;)

papary گفت...

برای نوشته ها:
اول از همه اینو دوست دارم "مرا گر لذت دنیا ببخشند برابر با نگاه مادرم نیست"

بعد
"راه داشتن هر چیزی..."
"کاش می شد غصه را زنجیر کرد..."
"گاهی وقتها چقدر ساده عروسک میشویم..."
"بي بهونه دوست دارم..."
"بخون امشب تا منم بتونم گریه کنم..."

رو دوست میدارمشون خیلی

ناشناس گفت...

پريا فرصت بده خودم چك كنم چي نوشتم
تو از كجا سرو كلت پيدا شد
اومدم ببينم چي نوشتم تو اينجا 3 تا كامنت گذاشتي
خداي من

papary گفت...

اینو میگن رو هوا زدن چیزی!

خدایی میشه برای این پست کامنتی نذاشت؟؟؟

مرحومه جان گفت...

اره میشه
من کامنت نمیذارم!
ببین نذاشتم!!! دیدی؟

papary گفت...

عکس مادر عالیه ه ه ه! تمام حس مادرانه رو میشه توش دید

اگه نگین جلافتم زیاده، عکسای 10 1 5 6 به اضافه عکس مادر رو دوست دارم.

معمار بیکار گفت...

چه عکسای خوشکل مشکلی....
بعضیاشون هم جلافت داشتاااااا
عاشق اون عکسم که مربوط به مادر بود همونی که نوزاد داشت توش...

معمار بیکار گفت...

قسمت خصوصیت مشکل داره ؟؟/کدهای امنیتی رو درست وترد میکنم اما خطا میده...

روشنا گفت...

مسیحا جان خوبی!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این عکسای بی ناموسی چیه!
بابا جان!
یکبار بهت گفتم همه امکانات ندارند!
گوش کن به حرف من

ناشناس گفت...

پپري تو رو هوا زدي
تازشم كامتاي قشنگ گذاشتي
اما ببين اين مغفوره ميگه كامنت نميزارم
رفته همزادشو آورده كه هم جانداره
و حرفاي اونو مياد ميگه
دل منو هم ميشكونه
اين هوا زحمت كشيدم مطلبو دزديدم و
پست كردم

ناشناس گفت...

پپري و معمار
من هم باهاتون موافقم
بعد اون لباس هنديرو بيشتر دوس دارم

ناشناس گفت...

معمار عزيز
چك كردم مشكلي نداشت
تازه توي ارتباط با من هم ميتوني بنويسي

ناشناس گفت...

روشنا
واقعا بي انصافم
اما خوب چيكار كنم
آخه دلم خواست ديگه
ميخواستم حرف جلافتانه هم بزنم كه روم نشد

papary گفت...

وقتی یه نفر رو ضایع میکنی، یکی دیگه هم....
:D
40 چراغ روشن برای مرحومه جان!