۱۳۸۹ خرداد ۵, چهارشنبه

50 مزیت مرد بودن (طنز )

اين مطلب را يكي از دوستانم برايم فرستاد
مطلب زيبا بود و جالب
اما جدي اگر فكر كنيم آيا واقعا اينا مزيت حساب ميشه ؟!
اگر بخوايم معايبشو بگيم چيا ميتونه باشه
منتظر نظراتتون هستم

--------------------------------------------------------------------------------
 
1-اسم هر جک و جونوری رو روی شما نمیگذارند از قبیل آهو ،غزال ، پروانه ، شاپرک و موارد دیگر که اینجا جاش نیست
2-در عروسی میتونید لباسی رو که بارها به تن کردید رو دوباره بپوشید
3-میتونید هر صد سال یه بار هم موهاتون رو شونه نکنید و بعد بگید مد روزه
4-از ترس اینکه کسی سن شما رو بفهمه شناسنامتون رو قایم نمیکنید
5-مطمئنا استهلاک فک شما به مراتب کمتر است
6- مدل لباس دختر شمسی خانم چشمهاتون رو داخل دهانتون سرنگون نمیکنه
7-در موقع استرس هیچوقت ناخنهای خود را نمیجوید
8-هفته ای دو بار شکست عشقی نمیخورید!
9-لازم نیست از 18 سالگی موهای سرتون رو رنگ کنید چون موهای جوگندمی خیلی هم به شما می足آد
10- فقط شما میتونید برید استادیوم
11- خودتون پنچری ماشینتونو میگیرید
12-لازم نیست با قرار دادن انواع جکهای هیدرولیک و غیر هیدرولیک در پاشنه کفش قدتون رو افزایش بدید
13- میتونید تمام روز بادوستانتون برید کوه و وقتی برمیگردید خونه برای خانمتون تعریف کنید که چه روز پرکاری داشتید
14- موقع خواستگاری به هیچ وجه نگران بر هم خوردن تعادل سینی چای نیستید
15- از دیدن کله پاچه دچار تشنج نمی شید
16- هیچ کس از اینکه دست پخت افتضاحی دارید به شما ایراد نمیگیره
17- فقط شمایید که لذت تماشا کردن فوتبال یوونتوس- بارسلونا را با گزارش عادل فردوسی پور درک میکنید
18- فقط شمایید که میتونید لذت تکچرخ زدن با CG رو تجربه کنید
19- میتونید با خط ریشتون بیش از 12000 اثر هنری خلق کنید
20- به طلا و جواهرات دیگران در حالی که دارید از حسادت منفجر میشید نگاه نمیکنید
21- تو عروسی ها لازم نیست چند تن زنجیر از خودتون آویزون کنید که تازه دیگران ازتون بپرسند بدلییییییه ؟
22- سر سفره عقد لازم نیست برید گل بچینید و گلاب بیارید و نون بگیرید و اینا...
23- در حالی که خواهرتون باید بمونه خونه و آشپزی یاد بگیره شما میرید بیرون و گل کوچیک بازی میکنید
24- لازم نیست آدرس تمام مزون ها، پاساژها ،بوتیک ها و مراکز لاغری شهرتون رو حفظ باشید
25- اگه تو خیابون تویوتا کمری جلوی پاتون نگه نداشت به راحتی سوار یه پیکان میشید
26- لازم نیست همیشه جای جورابهای همسرتون رو حفظ باشید
27- فقط شما میتونید سه ساعت تمام برنامه نود رو با دوستاتون تفسیر کنید
28- لازم نیست روزی چهار بار مثل آمپول ب کمپلکس سریالهای بی سر و ته وطنی رو تماشا کنید
29- لازم نیست سالی یه بار زاویه دماغتون رو نسبت به افق تغییر بدید
30- میتونید حتی تا محل کارتون رو هم با دوچرخه طی کنید و کسی اونجوری به شما نگاه نکنه
31- میتونید راحت رو صندلی های جلوی اتوبوس بشینید و در عقب دود نخورید(البته این اتوبوس های BRTاین قضیه رو خرابش کرد)
32- میتونید با شلوارک و رکابی راحت تا سر کوچه برید
33- خیالتون راحته که هرگز یک خواهر شوهر (و ایضا جاری) که مدام رو اعصابتون رزم آیش برقرار کنه ندارید
34- لباسهاتون ظرف 48 ساعت دلتون رو نمیزنه
35- در زیر گرمای نابود کننده تابستون خیلی راحت با یه آستین کوتاه میایید بیرون
36- نیازی ندارید هر روز که از خواب پا میشید تا ساعت 6 بعدازظهر رو جلوی آیینه با خودتون ور برید
37- نیازی نیست سه چهارم عمرتون رو توی کلاسهای آشپزی ،خیاطی، گلدوزی، آموزش فال شیرموز و تقویت اعتماد به نفس در 3/0 ثانیه بگذرانید
38- نیازی نیست داخل کیفتون به تعداد رنگهای یک LCD لنز چشم داشته باشید(رنگهای LCD معمولا بالای 16 میلیون میباشد)
39- اگه به انواع فنون حرکات موزون آشنا نبودید هیچ اشکالی نداره
40- فقط شما میفهمید که یک 206 اسپرت خفن چقدر زیباست
41- بدون اینکه کسی بهتون چیزی بگه میتونید ساعتها پلی استیشن بازی کنید
42- با دیدن سوسک و موش و امثالهم اجدادتون از گور در نمیایند و جلوتون رژه نمیروند
43- فرق CD رو با بشقاب میوه خوری متوجه میشید
44- با یک سرماخوردگی سه ماه در CCU بیمارستان بستری نخواهید شد
45- میتونید یه جوک بامزه تعریف کنید بدون اینکه خودتون قبل از همه دو ساعت تمام بهش بخندید
46- روی در هیچ مغازه ای ننوشته اند که از پذیرفتن آقایانی که شئونات اسلامی را رعایت نکنند معذوریم(بس که محجوب هستند آخه)
47- داشتن ریش پروفسوری از ویژگی های بسیار ممتاز است که مخصوص شما آقایان میباشد
48- فقط شما میتونید کت و شلوار بپوشید و کروات بزنید و کلی خوشتیپ بشید
49- بیش از 60 درصد رشته های مهندسی رو شما به خودتون اختصاص دادید(دیگه از این با کلاس تر؟)
50- و در نهایت اینکه میتونید تو خیابون از هر کس که دلتون خواست بپرسید ساعت چنده؟!
 
 

۲۵ نظر:

معمار بیکار گفت...

1-آقا من شماره42رو به شدت تکذیب میکنم!همین پریشب بود داداش بنده با دیدن یه سوسک چنان جیغی کشید و دوید تو خونه که نگو!بعدشم پشت پنجره وایساد تا من برم سوسکه رو بکشم.
2-شماره47!!کلی خندیدم و یادت افتادم!!!!
3-آیا خودت شماره32 رو انجام میدی؟؟وای خاک به گورم!
4-شماره 19 رو ما هم میتونیم انجام بدیم البته با ابروهامون.
****یه چیزی بگم دور هم بخندیم من همیشه متن ها رو از آخر به اول میخونم،البته گاهی کتابها رو هم اینجوری میخونم.

معمار بیکار گفت...

راستی مامان من خیلی کم سن و ساله،شاید فاصله سنیش با شما کمتر از10سال باشه شایدم خودِ10،پس نیاز نیست من بهش بگم 14سال و اندی ماه :D

معمار بیکار گفت...

معایب که خیلی هست اما من به شخصه چون شما خیلیبا شخصیتی چشم پوشی میکنم. :D

احسان عیوضی از افریقا گفت...

یعنی فقط یه موضوع توی این موارد هست که به تمام پنجاه تاش می ارزه !!!

بمونه برای خودمون آقایان !!!!

ولی خدایی این خدا یه نعمت خیییییییییلی بزرگ رو ازتون دریغ کرده !!!

مرد بودن !!!

( همین جا بگم کسی حق نداره بره کامنتی که در پست اخیر بلاگ می گذاشتم بخونه !!!! ) همون هشت مورد!!!

مرحوم گفت...

نمیدونم مشکل از منه
یا از نویسنده این متن
ولی من هیچکدوم اینا رو نداشتم

papary گفت...

چی بگم والا!
من فکر میکنم هم آقایون کلی مزیت و معایب دارن، هم خانوما!
اما مهم اینه که ما چیو ببینیم و چیو اسمش رو مزیت بذاریم و چیو اسمش رو عیب بذاریم!
ممکنه از دید من یه موردی خیلی هم خوب باشه، اما از دید یه خانومه دیگه افتضاح باشه. همینطورم در مورد آقایون.

نمونش اون موردی که گفته آقایون تو گرما راحت با یه لباس آستین کوتاه میرن بیرون (نقل به مضمون)... آره درست نوشته، اما این مورد فقط تو ایران و کشورهایی که خانوما حجاب دارن، مزیت آقایون حساب میشه، اما تو کشورهای دیگه که خانوما حجاب ندارن چی؟!

ناشناس گفت...

نظرات معمار قابل توجه بود اما اینکه همیشه مطالبو از آخر به اول میخونی یه چیز دیگست
معمار مثل این میمونه بدونی آخر فیلم چی میشه بعد بیای فیلمو ببینی
تازه اونم از آخر به اول
من که نمیتونم

ناشناس گفت...

معمار در مورد تفاوت سن تفاوت سنی من هم کمه اما نه اینقدر کم
اینطوری میشه گفت شما خواهرین تا مادرو دختر

ناشناس گفت...

احسان تبلیغ خوبی بود
رفتم سر زدم

ناشناس گفت...

مرحومه همه چیز که نباید در همه افراد صدق کنه

ناشناس گفت...

پریا بیست به شما داده می شود
با تشکر

Unknown گفت...

خب عزیزم ما بیست سال تفاوت سنی داریم اما مامانم به خاطر اینکه ریز جثه است بهش میخوره36-38داشته باشه هیچ کس باورش نمیشه ما مادر و دختر باشیم.

Unknown گفت...

من زیاد فیلم نمیبینم اما اگه هم ببینم همین کار رو میکنم یه بار امتحان کن یه لذتی داره که نگوووووووووووو

حوکا گفت...

سلام مطلب خیلی باحالی بود خوندمش
مزیت مردها خیلی بیشتر از ایناست
بذار یه مطلب که از یه وبلاگ دیگه خوندم رو برات بذارم
درمورد بعضی از اسمهای دخترهاست
چند اسم زيباي دخترونه و فلسفه اون از دید مردسالارها!
۱- ستاره: شبا مياد بيرون ؛ به همه چشمک ميزنه!!
۲- سحر: دم صبح مياد ؛ معلوم نيست شب قبل کجا بوده !!
۳- سايه: هميشه زير پاته ؛ خيابون و خونه واسش فرقي نداره
۴- هديه: به همه ميده ، اگه نگيريش از دستت رفته!!
۵- راضيه: نيازي به توضيح نداره!
۶- آرزو: همه مي کنن
۷- سيما: تا لختش نکني کاري بهت نداره!
۸- مينا : بايد باهاش ور بري تا خنثاش کني!
۹- عسل: همه مي خوان بخورنش!
۱۰- بهار: تا مياد همه مست مي شن!
۱۱- باران: تا مياد خيست مي کنه

امیدوارم خوشت اومده باشه
یاحق

روشنا گفت...

مسیحا آخه دوستت دارم دلم نمیاد یه پست بذارم تا شما! آقایون بفهمید مرد بودن چه.......
فقط یک لطفی بکن در باره 32
به همجنساتون بگید این طوری نیایید بیرون
بالاخره اعصاب ما هم تا یه جایی کشش دیدن صحنه های حال به هم زن رو داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بزرگواری کنید لطفا!!!!!!!

خانوم مارپل گفت...

آقا اومدیم نظر بدیم این نظر حوکا رو دیدیم به کل از ذهنم پرید چی میخواستم بگم :))))
خیلی باحال بود
دست شما هم درد نکنه مسیحای عزیز
شماره 47 رو هم موافقم بهتون میاد :D
-----------
راستی من تو سایتتون جایی واسه نظر ندیدم چه برسه خصوصی

صدا گفت...

مطلب طنز رو دوست ندارم با نظر های جدی خراب کنم
:)

ناشناس گفت...

معمار
منو ددیم 20 و مامی 18 سال اختلاف سن داریم
همه فکر میکنن برادرو خواهریم همگی
چی فکر کردی
راستی متوجه نشدم چیو امتحان کنما؟!

ناشناس گفت...

معمار
منو ددیم 20 و مامی 18 سال اختلاف سن داریم
همه فکر میکنن برادرو خواهریم همگی
چی فکر کردی
راستی متوجه نشدم چیو امتحان کنما؟!

ناشناس گفت...

حوکا!!!!!!
جلافتت خیلی زده بالاااااااااااااااا!!!
یا هو

ناشناس گفت...

روشنا شما خانومی
لطف داری
راستش من خودمم به شخصه بدم میاد یکی اینطوری بیاد بیرون
تو آپارتمان ما یکی اینطوری میومد
گوشش پیچونده شد درست شد

ناشناس گفت...

سلام بر خانم مارپل
همیشه نباید متن قشنگ باشه
گاهی کامنتای متن از اون هم خیلی بهتر میشن
در مورد 47 هم ممنون ، لطف داری
----
سایت من 2 بخش داره که کاملا خصوصین
یکی دفتر یادگاریه که هیچکی نمیخونه
مگه اینکه عمومی باشه میفرستم
خواستید امضا کنین هم خوشحال میشم
بخش ارتباط با من هم مستقیم میاد تو ایمیلم
ایمیل من هم اونجا هست
اینفو @ مسیحا . آی آر
مرسی

ناشناس گفت...

صدا!!!!
من همیشه طنز خونم بالاست
تو مطالب جدی با هم یه گفتمان حسابی میریم
اوکی

Unknown گفت...

اوه اوه ،ماشالله چه خانواده جوونی(به زنم به تخته)
بابای منم تقربا هم سن و سال بابای شماست اما مثل اینکه دیر ازدواج کرده!!!
منظورم این بود یه بار یک مطلب رو از اول به آخر بخون خیلی حال میده.

ناشناس گفت...

معمار
زدي به تخته؟؟؟؟
بالاخره باباي من بچه دوست بوده بيشتر زن گرفته تا هم بازي پيدا كنه
اوخ اوخ
بابام اومد
نگين پشت سرش حرف زدم

اعتراف كنم گاهي هم من اينكارو ميكنم!!!