۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۹, چهارشنبه

احساساتي هستيد يا منطقي؟؟؟؟

 
 
به نظرتان احساساتي هستيد يا منطقي؟؟؟؟
 
 
 
تا حالا متوجه اين موضوع شديد؟ شايد فکر شما با اون چيزي که هستيد متفاوت باشه.
 
 
 
براي فهميدن اين موضوع كه واقعا احساساتي هستيد يا منطقي، فقط کافيه چند لحظه وقت بذاريد.
 
 
 
يک تست کوتاه اما جالب (سر کاری نیست، اجرا کنید):
 
 
 
ابتدا براي چند لحظه به کف دستتان نگاه کنيد.
 
و پس از آن به ناخن‌هاي همان دستتان  نگاه کنيد.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
اگر براي ديدن ناخن‌هايتان دستتان را برگردانديد و ناخن‌ها را نگاه کرديد؛ گفته مي‌شود که انساني بيشتر منطقي هستيد...
 
ولي اگر براي ديدن ناخن‌هايتان در همان حال که کف دستتان مقابل شما است، انگشتانتان را خم کرديد و به ناخن هايتان نگاه کرديد، بيشتر بر احساس‌تان تكيه داريد...
 
 

۸ نظر:

papary گفت...

امتحانش کردم. دست چپم رو نگاه کردم. دستم رو کاملا برگردوندم.
اما احساسیم هستم، تا جایی که خودم رو میشناسم. حالا دیگه الله و اعلم

مرحومه مغفوره گفت...

آقا تست اشتباه بود صددرصد!
عمرا!
من برعکس پریا انگشتام رو خم کردم!
ولی من و احساس؟!
نه جدی! من و احساس؟!!!!!!!
یکی بیاد تائیدم کنه!!!

معمار بیکار گفت...

منم احساسی بودم!

سفیدبرفی گفت...

من انگشتامو خم کردم اما توی اکثر به قریب اتفاق موارد منطقی فکر می کنم! :دی راستی خودتون چی؟؟؟ منطقی یا احساساتی!؟

. . . گفت...

میگم منم فکر کنم اشتباه بود ها!
به جون خودم!آخه من ناخونهای اون یکی دستم رو نگاه کردم!

پسر قمی گفت...

بیا ببین

ناشناس گفت...

پريا!!!
تو و احساس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نه راست ميگي احساست تو رگ گردنته
يادم رفته بود
جريان كپسول و اينا

هر دو تا نفيسه هم احساسين
بهيچ هنوان ردش نكن.
سفيد برفي مباركه
مواظب احساست باش

من اصلا احساس محساس ندارم
كل چوب خشكم
حتي به فكرم هم نرسيد كه ميشه انگشتارو برگردوند!!!!

پاندا اينطوريشو ديگه ننوشته
بايد برم از روانشناس بپرسم
فقط يه دفعه ديدي تو خودت شدي يه نمونه خوب!!!!
فقط مواظب باش نسلت منقرض نشه ها

از دست اين پسر قمي
تو برو فعلا به امر شريف نووم زدنگ بازي بپرداز ،بعد بيا
بهت يه چيزي ميگااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

papary گفت...

آقا اصلا اون کپسول رو اینطور جاها یهو قاطیش نکنه که ممکنه ضامنش بپره و وبلاگت پر از کف بشه ها!
از من گفتن بود:D
بعدشم اون کپسول رو می خوام با خودم ببرم برای سرکشی به مرزها