۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۶, پنجشنبه

خدا کاري بکن

 
دارم از غصه می میرم خدا کاری بکن اینبار
 
که دستای ظریفش رو تو دستام حس کنم یک بار
 
خدا کاری بکن اینبار خدای مهربون من
 
زبونم بند اومد ای وای کجا رفت هم زبون من
 
خدا کاری بکن مردم خدا اونم دلش تنگه
 
اگه می گه مهم نیستم با حسش داره می جنگه
 
اگه می گه تو فکرم نیست می خواد بیشتر پیشش باشم
 
درسته اون ولم کرده دلیل اشک چشماشم
 
خدا کاری بکن اون رفت ازت می خوام که برگرده
 
اینبار قدرش رو می دونم اگر چه اون ولم کرده
 
خدا بگو که برگرده
 
خدا کاری بکن زودباش خدا اون دیگه تنها نیست
 
خدا بهش بگو مردم چرا اون عین خیالش نیست
 
خدای مهربون من دلت میاد که تنها شم
 
بره عشقم تنک و تنها تا کی دلواپسش باشم
 
خدا کاری بکن زودباش خدا صبرم همینقدر بود
 
بگو حرفاشو بخشیدم بگو گنجایشم کم بودم
 
بگو تقصیر من بوده بگو حق داره می دونم
 
بگو به فکر جبرانه بگو قدرش و می دونم
 
بگو دیگه غرورش مرد می خواد پیش تو برگرده
 
بگو سختیه این روزا اون و از راه به در کرده
 
خجالت می کشم  از اون بگو چیزی نگه اومد
 
خدا پا در میانی کن شاید از من خوشش اومد
 

۱۷ نظر:

Sabour گفت...

مرا اینگونه باور کن... کمی تنها ، کمی بی کس ، کمی از یادها رفته... خدا هم ترک ما کرده ، خدا دیگر کجا رفته...؟! نمی دانم مرا آیا گناهی هست..؟ که شاید هم به جرم آن ، غریبی و جداییست مجازاتم..؟؟

papary گفت...

"خدای مهربون من دلت میاد که تنها شم"
این تیکش رو خیلی دوست دارم.
نمیدونم چرا، اما تا اسمخدارو میشنوم یا میبینم تنم یهو میلرزه. با اینکه با خدا خیلی دوستم و هوام رو داره، اما نمیدونم چرا اینطوری میشم.

این شعر منو یاد مناجات های خواجه عبدالله انصاری انداخت. اونم خیلی نزدیک و از دل با خدا حرف میزنه.
خوندی کتابش رو؟

Unknown گفت...

پپری گفته خدمتتون عرض کنم چه روزی وقتتون خالیه برای نمایشگاه کتاب؟؟البته خودش گفته1و2و3شنبه اش پره.
راستی واسه ذوزنقه هم بسیار بسیار تبریک میگم خیلی خیلی مشتاق دیداریم و گرفتن شیرینی

Unknown گفت...

راستی میگم تو که پیامبری پس کتابت کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نکنه جزوه میگی؟؟یا شایدم این وبلاگت حکم کتاب رو داره :D

مرحومه مغفوره گفت...

نمیشه شما یه مقداری بزنی توی فاز دامبولی دیمبولی ؟ دور هم خوش بگذره؟
بابا به خاطر نزدیک شدن به تیر هم که شده باید خوشحال باشی که!

احسان عیوضی از افریقا گفت...

در جواب کامنتتون »

احسان عیوضی مینویسد : آلمان اینترنت داره … منتها پولیه و باید از کارت اعتباری مستر یا پای پال استفاده کرد … البته اگه نوع دیگه ای هم باشه من نمیدونم … ولی نشد دیگه … قبلا که کامنت گذاشتم برات خب !!!

ناشناس گفت...

سلام به دوستان خیلی عزیزم
دیگه داره قم ها تموم میشه
چششششششششم
تا 4 تیر دارم روز شماری میکنم
گاهی غصم میگیره چرا زودتر نمیرسه
اینارو مینویسم
قول میدم از این به بعد باباکرم بزارم
کی بلده بیاد وسط

بببببببابببببا کرم
دوست دارم .....

ناشناس گفت...

شیرینیه همه سر جاشه
دوشنبه که همه هستین خدمتتون تقدیم میکنم
فقط یادتون نره
دوشنبه از آوردن اطفال جلوگیری کنین
کودکاتونو اما بیارین
شیطنت آزاده
دل این احسان هم بسوزه که نیست تو این جشن باشه
گفته شاید 4 تیر بیاد ایران

ناشناس گفت...

نفیسه من کتابمو الان نمیدم
میدم ترجمه کنین کتابش کنم
چاپ بشه

ناشناس گفت...

پریا کتابشو که نخوندم
اما ممنونتم که همه پستامو خوندی و روی همه کامنت گذاشتی
دوشنبرو هم یه کاری بکن تو هم بیای
به استادت بگو یکی داره ذوزنقه میشه لازمه منم برم اوکی بدم
باشه
راستی یه چندتا کتاب برام بیار بخونم

ناشناس گفت...

مرحومه تو که بالای مجلس نشستی اون نواره شادی که آوردیرو بزار میخوام بیام وسط

papary گفت...

خواهش میکنم
میگم برای کتابت بهتر نیست ebook بدی؟ یا همون کتاب خودت رو pdf کنی؟
میتونی صوتی هم بکنیا! اینطوری تو گوشیمون هم میریزیم و گوش میکنیم

دوست دارم بیام اما خر خونی مگه میذاره؟؟

م.ص گفت...

فایل صوتی این آهنگ ها معرکه است!!!

روشنا گفت...

ای مسیحا تو را چه شده
اینقدر آه مخفی نکش
دلم آتش گرفت بابا

ناشناس گفت...

هفت سیب واقعا معرکه هستن
و روشنای عزیز
چچچچچچچچچچچچشم
قول دادم بابا کرم بزارم
هستی ؟؟؟؟

ناشناس گفت...

واااای پریا داشت یادم میرفت
این وبلاگ مثل مال شماها با کلاس نیست جواب هر نفر رو بشه همونجا داد
قول میدم به زودی یه فکری بکنم
اما حتما به اوس کریم میگم یه راه حل خوب بده
خر خونی خیلی خوبه (اه ه ه ه )
اما خوب یه استراحت هم بد نیستا
خوانندش توپه هاااااا

papary گفت...

بجاش آمار شما بالاست قربان! مثه آمار من نیست که اون ته مه ها سیر کنه.

فصلا که هنوط ساعتش معلوم نیست....ببینم چیکار میتونم کنم.

آره میدونم! هم خوانندش توپه، هم اضلاع ذوزنقش!!!