۱۳۸۹ خرداد ۷, جمعه

بابا.مسيحا.آي آر

کپی شده از وبلاگ پپری:
خب! باید یه خبری رو بدون مقدمه چینی و خیلی یهویی بگم. نفس ها در سینه حبس، نور بر صحنه میتابد، شمارش معکوس آغاز...
یک شیر امردادی اصیل به جمع وبلاگ نویس ها، و البته به جمع امردادی ها اضافه شد. ایشون کسی نیستند جز "بابا"، بابای مسیحا! (اینم نشان مخصوص بابا... احترام بگذارید!)
من پیش خودم ایشون رو Lion King خطاب میکنم و ورودشون رو به جمع وبلاگنویس ها تبریک میگم و امیدوارم شاهد حضورضون در جمع های حقیقیمون هم باشیم.
در آخر لازمه تا به یکی از ماده-واحده های اساسنامه امردادی ها اشاره ای داشته باشم! (اصلاحیه 6 خرداد ماه 1389) "بر هر امردادی واجب است تا لینک امردادی های دیگر -علی الخصوص "بابا"- را در وبلاگ یا سایت شخصی خویش، در صورت استفاده از Google Reader (گودر) داشته و ثبت نماید، بخواند و نظرپرانی کند! بدیهی است که در صورت تخلف مجازاتی را در پیش خواهد داشت!"
تفسیر ماده-واحده: تابلو که نوک تیز پیکان به سمت امردادی هاست و مجازات هم برای اونها. منتها اگر غیر، تخلف سنگینی رو انجام دادند مستثنا نیستن و باهاشون برخورد میشه.

۸ نظر:

papary گفت...

ورود Lion King رو تبریک میگم

papary گفت...

راستی!
اسم خودتم دیگه باید سیمبا صدا کنیما!

مرحومه گفت...

ما همه با هم هستیم!!!

Memorialist گفت...

هووررررا !
سر می زنیم و لینک می کنیم :)

ناشناس گفت...

ممنون از همه
اما من اسم خودمو دوست دارم
مسیحا
مسیحا
مسیحا

اسممو هم lion king گذاشته

papary گفت...

باشه پس همون مسیحا :)

papary گفت...

برای اون مورد مرررررررررسی

ناشناس گفت...

ممنون بچه ها
ممنون از همه