۱۳۸۹ خرداد ۳۰, یکشنبه

( جنازه ای رو گنبد پیامبر (ص)

شاید تا کنون برایتان سؤال شده باشد این برجستگی سبز رنگ روی گنبد سبز پیامبر متعلق به چیست ؟


درجریان تخریب قبور در راستای فعالیت وهابیون در مدینه ، یكی از وهابیون برای تخریب گنبد مطهر حضرت رسول (ص )
و برای بمب گذاری به بالای گنبد می رود كه ناگهان صاعقه ای با او برخورد می كند و او همان جا خشك می شود.
بعدها وهابیون هر كاری می كنند كه جسد این شخص را از آنجا جدا كنند نمی توانند و نا چار میشوند به این گونه كه مشاهده میكنید
آن را پنهان كنند




 

۳ نظر:

papary گفت...

جدی یه همچین چیزی اونجا هست؟؟
"وهابیون" رو که دیدم یاد یه کنفرانس تو دانشگاه افتادم که در مورد وهابیون داشتم. چه اسمم های سختی دارن، بیچاره شدم سر اون کنفرانس

معمار بیکار گفت...

وااااااااااا چرا من این رو ندیده بودم؟؟؟من صدتا عکس ازین زاویه دارم اما تاحالا بهش دقت نکرده بودم

وهابي گفت...

اين وقط يك در است كه براي نظافت روي گنبد باز مي شود و در صورتي كه از داخل حرم به بالاي گنبد نگاه كنيد متوجه مي شويد