۱۳۸۹ خرداد ۱۹, چهارشنبه

خبر فوري

سلام دوستان
توجه توجه
به گزارش خبرنگار ما یعنی خودم
یک ساعت پیش بنده تلفنی داشتم با شماره افتاده بدین شکل
+0000000
مبدا آفریقا
مقصد ایران
فرستنده دوست آفریقایی
گیرنده مسیحا
پیغام
مسیح مسیح سلام
بدان و آگاه باش که من خوبم
دختر همسایمون خوبه
دختر همسایشون خوبه
پناهندتم خوبه
کلا خوبه خوبم
الان اومدم باتا
یکم بشم تا به تا
بعد برم تاتا
سپس اعلام کرد که بنده سومین نفری هستم که این خبر را در ایران دریافت میکنم
خبر جدید به این شکل است که :
بزودی اینترنتمون وصل میشه
بهمون مودم میدن
شایدم بدهیشونو هم دادیم
اونوقت اینترنت هم میدن
من هم خبر دادم که نمیشه گرفتت
گفت میدونم
کرمانشاه هم نمیتونن
دوستان هم نمیتونن
اما منشی شرکت میتونه
یه دوست هم کرج دارم اون میتونه
حالا حکمت چیه من نمیدونم؟؟؟!!!!
بدانید و آگاه باشید که خوبه
سلامته
بزودی آن میشه
و تاریخ برگشتش به ایران 40 روزه دیگس
بــــــــــای

۳۷ نظر:

papary گفت...

اول

مرحومه گفت...

مرسی مسیح مرسی

papary گفت...

پیش بسوی اکبر خوری

مرحومه گفت...

پریا نامردی نکن دختر!
من و تو با هم رسیدیم!
مشترکا نوار رو پاره کردیم!!!

امیر ارام گفت...

پس بساط حلافتتون جووووووووره 40 روز دیگه به به

Unknown گفت...

خداروشکر حالش خوبه.
گفتم شاید آفریقایی ها خوردنش :D

Unknown گفت...

میتونیم جشن های چندگانه بگیریم به مناسبت تولدهای امردادی های محترم

امیر ارام گفت...

خووووووووووب
علی رو هم خبر میکردین می اومد یه تکووووونی دو تکوووووووووونی چیزی

نیکو شایان گفت...

من که این دوستتونو زیاد نمیشناسم
اما تبریــــــــــــک

papary گفت...

مرحومه اونو نوشتم که کس دیگه ای جای منو تو نیاد به اسم اون ثبت بشه یهو

papary گفت...

20 خرداد به تو گفته 40 روز دیگه میا -بقول مامانم به امید خدا-
یعنی میشه اول امرداد. واااای خدا. امرداد میاد. امردادیا دیگه تکمیلن.
یه تفلدی بگیریم....
هر روزش رو بگیم یه تفلد داریم تقریبا. همه هم پشت سر همدیگه ایم

آتش پاره گفت...

میشه دوست گلتو معرفی کنی ؟
به هر حال خوشحال شدم

آبان گفت...

سلام.
دیگه از وقت پاسخگویی گذشت!
برگه ها بالا!

مرحومه مغفوره گفت...

مررررررررررررسی پریا
یه روزی مرام کش تو میشم!!!

معمار بیکار گفت...

سلام
الان یکی باید پیدا بشه از خودت به ما خبر بده!
چه میکنی؟؟سالمی؟؟واسه4تیر همه چی ردیفه؟؟؟

نیکوشایان گفت...

یکی به منم بگه 4 تیر چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مردم از فضولی!

papary گفت...

اوچیکتیم مرحومه جان!
مورچتیم، سیگارتیم... :D

papary گفت...

معمار من فکر کنم مسیح داره از آخرین روزایی که به 4 تیر نزدیک میشه، نهایت استفاده رو میکنه. چون بعدا همین روزا براش خاطره شیرینی میشه :D

به جان خودم بیاد، از زمین اخراجم میکنه:D

nasi ice گفت...

سلام.چطوریا؟

ممنون که اومدی و بهم سر زدی...البت یکم دیره واسه جواب دادن!

نظر لطفت بود!

خوشال میشم بیای!مر30

فعلا...

ناشناس گفت...

پپری و مرحومه مشترکا اول هستن
امیر جان بساط جلافت که همیشه هست
ما هم پایه صد در صد

ناشناس گفت...

معمار آفریقاییها اونو خوردن
به ما نمیگه!!!!!

ناشناس گفت...

با تکون میرم علیرو هم خبر کنم
یه تکون دو تکون

ناشناس گفت...

نیکو خانم و آتیش پاره
دوست مشترکون احسان گل منه
وبلاگشم برو ببین:ahsan.ir

ناشناس گفت...

پپری یه جدول در بیاریم ببینیم هر روزش تولد کیه
کی باید کیک بگیره
به ترتیب باید برا کیا کادو بگیریم
میشه یه کمکی بهم برسونی و با هم در بیاریم

ناشناس گفت...

آبان چی جریان
نمیدونم

ناشناس گفت...

معمار من خوبم
سالمم
آماده؟؟؟!!!
نه
هنوز کت و شلوار نخریدم
این هفته میخرم
البته حمید هم مونده هنوز

ناشناس گفت...

پپری زحل میری
دیگه جرمتو سنگین تر نکن

در مورد آماده شدن
آره
یه سر لاس وگاس میرم این هفته
تا بعد

ناشناس گفت...

ناسی آیس
میام
تو هم بیا
ممنون

معمار بیکار گفت...

خدا رو شکر خوبی.
نم هنوز واسه 3تیر(عروسی پسر عمه ام) لباس نخریدم...چه مصیبتیه این لباس خریدن

معمار بیکار گفت...

یعنی میخوای بگی از تو شکم آفریقایی ها بهت زنگ زده بود؟؟؟بگو پس چرا کسی نتونسته باهاش تماس بگیره.
میخوای من ساسی رو بگم بیاد :D

papary گفت...

مسیحا کاری نکن که با وانت بیاما!!!
:D

papary گفت...

پست عباس مهرپویات رو یه نگاهی بکن

ناشناس گفت...

پپری
با وانت
نیسان
قاطر
کامیون
هر چی میخوای بیا
اونارو هم میفرستم زحل
===
پست مهرپویارو هم دیدم
اما نگفتی نظرت در موردش چیه؟

papary گفت...

با وانت بیام بهتره. بیچاره قاطره کمرش خورد میشه.
شنیدی میگن اندکی صبر سحر نزدیک است؟ 4 تیر میبینمت! دیگه نذار بگم چقدر ز. ذ هستی:D

مهرپویا رو همونجا جواب میدم

ناشناس گفت...

پپری
نوبت من هم میشه اولا
دوما همونجا من هم جواب دادم برو بخون

papary گفت...

نوبت تو؟ منکه ز.ذ نمیشم. حالا نوبت تو هی بشه:D

ناشناس گفت...

تو ز.ذ. نميشي اما خووووب
ما هم ميتونيم به حسابت برسيم
نــــــــه؟