۱۳۸۹ خرداد ۱۱, سه‌شنبه

موسيقي

سلام به همه دوستان
دوتا مطلب براتون دارم
اوليش اينه كه خيلي از دوستان گفتن اگر آهنگي از مهرپويا دارم برامون بزا
كه يه تعداديرو گلچين كردم و براتون گذاشتم
فقط چون نميتونم زياد نگهشون دارم
لطف كنيد تا 15 خرداد برداريد تا بتونم بعدش فضا داشته باشم
دوميش اينكه يه وبلاگ هست
كه هم مطالب وبلاگو دوست ميدارم
هم صاحب وبلاگو
خيليهاتون هم رفتين بهش سر زدين و ميشناسينش
اما غير از اينكه اين اسم بخواد اسم شخص و وبلاگ بشه
اسم يه خواننده بود
به دوست عزيزم كه گفتم ميشناسيش گفت نه
لذا براي گل روي اين دوست عزيزم
كل مجموعه رو لينك ميدم
بهترينهاشو كه خودم گلچين كردم تا 15 خرداد براي دانلود گذاشتم
و نيز يه تعداي از آهنگاشو البته اينا با كيفيت پايينتر انتخاب كردم
راستي يادم رفت بگم دوستمون كي بوده
امير آرام خودمونو ميگمـــــــــــــا
تعدادي از آهنگهاي امير آرام با كيفيت پايين
حال بيوگرافيه امير آرام:
متولد 19 آبان 1330
تنها فرزند پسرخانواده
اولین البوم هفت روزهفته در18 سالگی
ارتباط نزدیک او با لیلا فروهر تبدیل به جنجال رسانه ایی شد
منوچهر سخایی داماد خانواده ایشان می باشد
علاقه وافر او به اشعار مولانا باعث ایجاد تحول وسبکی در موسیقی او گردید.
لیست آلبومها.
1- هفت روز هفته
2- اززمین تاپلوتون
3- افعال
4-شمس منوخدای من
5-خاک
6-بارون
7-بهترینهای امیرارام
8-هدیه
9- هفته
10- دیوار
11-عاشقانه
12-فضا
13- عرفان
14-معنا
15-بهترینها
16- پرواز
17- اسرار
18- نازنین
19- عشق
تک اهنگهای زیر ازاوست .
1- مفتعلن
2-ای هوسهای دلم بیا بیا
3- طلسم
برای هنرمندانی چون شاهرخ داریوش و لیلا فروهر آهنگ ساخته است .
با ترانه خاک (برخیز شتربان) به شهرت رسید .
او دارای یک فرزند به نام شهریار می باشد. درحال حاضر درکالیفرنیا زندگی می کند ومشغول تهیه آلبوم جدید خود می باشد
سايت رسمي : http://www.amiraram.com

۱۹ نظر:

papary گفت...

آهنگارو دانلودیدم اما هنوز نگوشیدم. میگوشم میام مینظرم
جالب بود تشابه اسم امیر آرام اونا با امیر آرام ما

مرحومه مغفوره گفت...

این امیر آرام شما رو نمیشناختم!
ولی یه امیر آرام میشناسم که سرآمدترینه...
هر دوشون موفق باشند.
امیرآرام ما بیشتر...
[گل]

Unknown گفت...

من فکر کردم آرام خودمون رو میگی!

نیکو شایان گفت...

دلیل دیگه ای داره
شما کامنت خصوصی نداری؟

معمار بیکار گفت...

دیشب خوابتو میدیم مسیح!

یلدا گفت...

من سرعتم پایینه نمیتونم دانلود کنم.خودتون آهنگ رو بخونین ما مستفیض بشیم.یا میتونیم به امیر آرام وبلاگی بگیم بخونن.
راستی جواب نظرتون رو دادم

آبان گفت...

خیلی قشنگ بودن.
مرسی

ناشناس گفت...

پریا گوش دادی؟؟
نگفتی چطوره ؟
مرحومه آرام فقط مال شوما نیستا
خیلی حس مالکیت روش داری
هر دوتاشون برای همه هستن
معمار آرام خودمون که خیلی گله و هنرمند
نیکو جان قبلا هم تو وبلاگم به دوستان توضیح دادم
که کامنتهای خصوصیرو گذاشتم توی سایتم
چون هم مطمئنه و هم مستقیم به خودم میرسه
معمار!!!
حالا چی خواب دیدی؟
مثل خواب پپری که نبوده ؟!!!
من خجالتیما!
یلدا چشم میام میخونم
مهرپویارو که کامل گذاشتم
از امیر آرام هم میزارم
امیر خودمونم که اگر بهمون افتخار بده و بخونه خیلی
عالی میشه
آبان من هم ممنونم

معمار بیکار گفت...

نه خواب دیدم یهو تو خیابون دیدمت خوابالو خوابالو ساعت11صبح میگی میخوام برم سر کار!!!
بهت گفتم به نظرت زود نیست؟؟
گفتی تو شیرینیتو بده بیاد!!!!
آخرشم نفهمیدم واسه چی ازم شیرینی گرفتی!!یه جعبه شیرینی تر رو تنها خوردی!

مرحومه مغفوره گفت...

جناب آقای مسیحا
این چیزها و بسیاری چیزهای دیگه رو نمیشه استدلال کرد
درک لازمه
توضیح پذیر نیست
بنابراین اینطور محکم محکوم کردن هم صحیح نیست

ناشناس گفت...

معمار اعتراف کن
خبریـــــــــــــــه؟

ناشناس گفت...

مرحومه
محکم محکوم نکردم
من حرفام ته مایه شوخی داره
اما شوما خیلی جدیش میگیرید

papary گفت...

این دو روزه نتونستم گوش کنم. چون عادت ندارم چیزی رو برای اولین بار بی دقت گوش کنم و ازش سرسری بگذرم.
گوش میکنم نظرم رو بهت میگم

معمار بیکار گفت...

نه به جــــــــون خودم!
اما من حاضرم به جمعمون شیرینی بدم
انتخاب با شماس که چی میخوایین

papary گفت...

مهرپویا رو گوش دادم.
دو تا آهنگش رو خیلی دوست دارم.
1- میرقصد زندگی...
2- آه شرر زای من...

papary گفت...

اوا یکیش جا مون
3- صدا کن مرا...

papary گفت...

نوشتم که 3 تاش رو دوست دارم بیشتر

ناشناس گفت...

پپری
خود مهرپویارو میگم

آهنگهای دیگه ای هم داره که خیلی عالین
قو رو گوش کن
بهترین و زیبترین آهنگش از دید من
قبیله لیلیه
اونو حتما گوش کن
خیلی زیباست
توی پست مهرپویام متن این شعرو گذاشتم
ببین
خیلی زیباست
این هم لینک خود مهرپویا اگر میخوای بخونی

http://masiha1.blogspot.com/2010/05/blog-post_6318.html

papary گفت...

قو رو که همون اول گفته بودم دوست دارم. تو پست قبلیش که نوشته بودی. فکر کرده بودم حبیبه.
قبیله هم بد نبود اما آه رو بیشتر دوست دارم