۱۳۸۹ خرداد ۱۲, چهارشنبه

حسِ زيبا ديدن

یکی از دوستانم با یک زن بازیگر معروف که فوق‌العاده زیبا است ازدواج کرد. اما درست زمانی که همه به خوشبختی این زن و شوهر غبطه می‌خوردند، آنها از هم جدا شدند.
 
طولی نکشید که دوستم دوباره ازدواج کرد. همسر دومش یک دختر عادی با چهره‌ای بسیار معمولی است. اما به نظر می‌رسد که دوستم بیشتر و عمیق‌تر از گذشته عاشق همسرش است.
 
عده‌ای آدم فضول در اطراف از او می‌پرسند: فکر نمی‌کنی همسر قبلی‌ات خوشگل‌تر بود؟
 
دوستم با قاطعیت به آنها جواب می‌دهد: نه! اصلاً! اتفاقا وقتی از چیزی عصبانی میشد و فریاد میزد، خیلی وحشی و زشت به نظرم می‌رسید. اما هسمر کنونی‌ام این طور نیست. به نظر من او همیشه زیبا، با سلیقه و باهوش است.
 
وقتی این حرف را می‌زند، دوستانش می‌خندند و می‌گویند: کاملا متوجه شدیم. می‌گویند:
 
زن‌ها به خاطر زیبا بودنشان دوست داشتنی نمی‌شوند، بلکه اگر دوست داشتنی باشند، زیبا به نظر می‌رسند.
 
بچه‌ها هرگز مادرشان را زشت نمی‌دانند و اسکیموها هم از سرمای آلاسکا بدشان نمی‌آید.
 
اگر کسی یا جایی را دوست داشته باشید، آنها را زیبا هم خواهید یافت.
 
زیرا "حس زیبا دیدن" همان عشق است

۱۷ نظر:

papary گفت...

پس خوب شد "یک نفر" رو خدا مرد آفرید... خدا چه رحمی کرد به بقیه خانوما جدا!نچ نچ نچ ... ;)

آبان گفت...

سلام!
مرد ها هم اگه بتونن پلیدی ظاهرشونو حذف کنن خوب می شن!
بچه های خوبی میشن.
نظر خصوصی مو دیدین؟
رمز توش بودا!!!

آبان گفت...

اون پست رمزدار نوشته های خودمه.
فلش فیکشن بهش میگن
یا مینیمال
یا داستان کوتاه کوتاه
خوندی واسم نظرتو بگو.
_______________________

راستی نظر لطفته.
شمام اول!

نیکو شایان گفت...

دقیقا همینطوره میگی
مهم اینه که طرفین آرامش هم باشن نه اینکه در نگاه اول خوشگل باشن یا معمولی!
این که مثل هم باشن و با هم کنار بیان خیلی مهمه
میدونی چیه؟
به نظر من زیبایی مقوله ی خیلی پیچیده ایه و هیچ کس حق نداره نظر خودشو به دیگران تحمیل کنه!

یلدا گفت...

جالبیش اینه مردا حتی با دوست داشتنم زیبا نمیشن(یادداشتی از یه فمنیست منظورم خودمه)این وسط تکلیف اونایی که نه دوست داشتنی ان نه زیبا چی میشه؟:دی
شما همیشه کامنتا رو خط در میون جواب میدین؟البته خوبیش اینه که مال خیلی ها رو جواب نمیدین نه اینکه....
راستی شما کسی رو سراغ دارین که تو بلاگ اسکای باشه و بلد باشه این سیستم آمارگیر وبلاگ رو راه بندازه؟
به خدا هنگ کردم از صبح باهاش درگیرم.به خیلی ها رو زدم.مثل اینکه قسمت نیست.نشانه که میگم همینه دیگه

ناشناس گفت...

به همه ماماناي دنيا روزشونو تبريك ميگم

ناشناس گفت...

و آرزوي سلامتي برا همه باباو ماماناي دنيا.
خداحافظ

ناشناس گفت...

پپری زن و مرد نداره
اینو کاملا برعکسش کن باز هم صدق میکنه
برای من مهم نفس داستانه
جای شخصیتا میتونه کاملا عوض بشه

ناشناس گفت...

آبان
همه انسانهای خدا زیبا هستن
پلیدی رو خودمون به اون اضافه میکنیم
ممنون از رمز
برات نوشتم
چند روزی گرفتارم
حتما حتما حتما میخونم و نظر میدم
به صلیب مقدس قسم میخونم
حتما هم به همشون نظرمو میگم
نوشته هات نخونده دوست دارم
چون از دل بر اومده
بر دل هم خواهد نشست

ناشناس گفت...

سلام بر نیکو دوست عزیز و موفق و مهندسمون
خوبی خانم مهندس
خانم مهندس من بلت نیستم میخ بزنم به دیفال
بهم یاد میدی؟!
این شوخیه اما نظرتو کاملا قبول دارم
به همه دوستان هم توصیه میکنم به نیکو سر بزنن
نمونه بارز یک مادر و دختر موفق هستن
من که مشتریه همه نوشته هاش شدم

ناشناس گفت...

یلدا جان سلام
حتما حتما خودم برات انجام میدم
اما راستش یکم سرم الان شلوغه
قول میدم بیام و برات انجام بدم
شاد باشی و موفق

روشنا گفت...

زن‌ها به خاطر زیبا بودنشان دوست داشتنی نمی‌شوند، بلکه اگر دوست داشتنی باشند، زیبا به نظر می‌رسند
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآفرین
من حمایت می کنم!
در ضمن چه طوری خصوصی بذارم
بلت! نیستم

ناشناس گفت...

روشنا
یه صفحه طراحی کردم به نام کامنت گذاری
اونجا خدمتتون توضیح دادم
ممنون

papary گفت...

من شوخی کردم!
با نظرت کاملا موافقم.

لبریز گفت...

قدیمی ها میگفتن ظاهر برای آدم عادی میشه... من بهش اعتقاد نداشتم... الان هم ندارم... نظرم اینه که آدم اگر از ظاهر کسی بدش بیاد... هیچ وقت خوشش نمیاد... اما در عین حال خیلی وقتا میشه که عاشق ظاهر کسی میشی و بعد به شدت ازش زده میشی...
هرچی که هست... احساس آدم ها بیشتر به اعمال و رفتار بسته است تا قیافه و پوشش اما هرچیزی یه مرز داره...

نیکو شایان گفت...

خجالت دادی آقا ...
چرا اینجا عین بلاگفت اسمایلی نداره؟
من اسمایلی خجالت میخوام!!!

ناشناس گفت...

شاد باشید و خوش