۱۳۸۹ خرداد ۱۶, یکشنبه

اين تصوير هر کي ديده قاطي کرده شما چطور؟

۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

فقط يه چيز براي من عجيب بود
سمت راست و چپ مغز خودم چقدر با هم مهربونن
من بدون اشتباه همرو گفتم
خدائيش!!!

Unknown گفت...

چه جالب!منم همینطور!
نتیجه گیری اخلاقی اینه که امردادیاااااااااااا تکن :D

papary گفت...

قاطی کردن نداره که

مرحومه مغفوره گفت...

ولی من قاطی کردم
):

نیکو شایان گفت...

منم قاطی نکردم زیاد

نیکو شایان گفت...

ببخشید آقا میشه قسمت "من و کامی" شو بیشتر کنید؟ :دی

آبان گفت...

منم قاطی نکردم.
جدا چرا؟

yalda گفت...

من اولیش رو هم نتونستم بگم.الان من گیجم یا شما؟خدا خیرت نده با این عکست.
من آپم ها

ناشناس گفت...

منم موندم با حکمت این عکس

آبان گفت...

من که جواب اونارو توی وب خودتون دادم...
مگه نخوندین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟