۱۳۸۸ شهریور ۲۶, پنجشنبه

نميدونم چه طوري و از کجا گذرت به اين وب افتاد.

 
نمیدونم چه طوری و از کجا گذرت به این وب افتاد.
 
 
 
اما شاید مثل من پره دردی٬شاید فکر کنی حتی خدا هم تنهات گذاشته
 
 
 
منم مثل تو هم ٬زیر بار مشکلاتی که هر روز زیاد تر میشه
 
 
 
اتفاق های بد و بدتر کنار هم
 
 
 
اصلا اتفاق خوبی برات پیش نمیاد
 
 
 
نمیدونم این حکمت خداست  یا  بی لیاقتی من و تو ؟
 
 
 
اما این و خوب میدونم که قرار نیست ببازم...
 
 
 
فقط خدا میدونه توی دلم چه اشوبی هستش...
 
 
 
وقتی این زندگی لعنتی نفس و میگره و ول میکنه
 
 
 
فقط دعا کن واسه من یا هر کسی مثل منه
 
 
 
حس میکنه روزهای بد و بدتر در انتظارشن
 
 
 
یه جورایی دلش اروم بگیره...
 
 
 
التماس دعا
 
 
 
دلم میخواست به شوخی توی اغوشت بمیرم
 
 
 
اما تو فقط یک دفعه مردی
 
 
 
 که بگی بازی و بردی
 
 
 
تو منو خاک کردی
 
 
 
من تو رو به خاطرم سپردم
 
 
 

هیچ نظری موجود نیست: