۱۳۸۸ مهر ۲, پنجشنبه

اتاق جنگ حمله به احسان ahsan.ir

توجه توجه
اعلان جنگ صادر گردید
لذا کلیه پیمان نامه های قبلی همینجا پایان یافته حساب میشود
اولین موقعیت مورد حمله حواشی سازمان برنامه تهران می باشد
سپس اطراف کرج
مواضع بعدی در اتاق جنگ تشکیل میشود
دوستانی که علاقه مند به شرکت در اتاق جنگ دارند به وبلاگ بنده مراجعه نمایند
با تشکر اتاق جنگ احسان زیزی

بخش نظرات این مطلب اتاق جنگ می باشد
کلیه دوستان احسان که تمایل دارند در اتاق جنگ شرکت کنند اعلام آمادگی خود را اعلام نمایند
و طرح حمله به احسان را تا روز 3 شنبه اعلام کنند چون تمامی حملات روز پهارشنبه خواهد بود

محل قرار فرودگاه امام تهران



۱۴ نظر:

ناشناس گفت...

با سلام
شروع جنگ از سانسور بخش نظرات به نقطه فعلی رسید
حال باید به خروج یکی از طرفین از کشور خانمه یابد
لذا ابتدا مطلب کامل سانسور شده توسط احسان رو میزارم بعد مواضعشو میکوبیم
اعلا آمادگی جنگ با شما

مجتبی ( وروره گیــس ) گفت...

:)) :D

چی شده ؟ قضیه چیه ؟

احسان زیزی یعنی چی ؟ :P

ناشناس گفت...

به یه اشاره منو فروخت
سانسورو به حد اعلا رسونده
تازه فکر کرده زورش به من میرسه برای من جایزه گذاشته
فکر کرده همینطوری زورش به من میرسه
منم فقط خواستم یه کم از قدرتمو بهش نشون بدم

احسان عیوضی گفت...

در جواب کامنتت :
نفرین نامه نیست ... دید من چیز دیگریست ...امید دارم همین ... مسیح ...امیدوارم ... راستی در مورد خمپاره ها هم ... رو آب خمپاره بندازی !!!!

احسان عیوضی گفت...

یادم رفت

هاهاهاهاهاهاهاهاههاهاهاهاهاهاهاهاهاههاهاهاههههااههههااااااااا

پرهام گفت...

جریان چیه؟؟؟ منم می خوام باشم ولی زورم به احسان خان نمی رسه، در ضمن هر طرف که چرب تر باشه میرم!(رسم رفاقت در هزاره ی سوم!)
قراره چهارشنبه برن؟؟ من تهران نیستم...
بگید چی شده من دارم می ترکم از فضولی.

ناشناس گفت...

هیجی شوخی شوخی بین من و احسان جنگ شده
البته اون شروع کرده ها(شایدم من )
برای من جایزه میزاره
مطالب منو سانسور میکنه
تهران میاد آخر سر میخواد بیاد به من سر بزنه میره به یکی دیگه سر میزنه
منو دنبال خودش میچرخونه
تازشم ازم حمایت نمیکنه
و بدترینش مطالب سانسور شده منو نمیزاره سر جاش
تازشم با سازمان برنامه بر علیه من توطعه میکنن
ای الهی بری گینه منم به آنی بگم گوشتو ببره
خواهر آنیرو هم تازه نگفتم

احسان عیوضی گفت...

فعلا که موبایلت خاموشه اتاق جنگ ... اون جی پی است رو روشن کن یه گرا بده به من ببینم باید چطوری اتاق جنگ رو به خاکستر تبدیل کنم ... هاهاهاها ... مسیح موبایلت خاموشه ... باهام تماس بگیر لطفا

آسمان گفت...

سلام آقای دوست احسان خان

یک کلام.
بخشش لازم نیست ، بکشیدش...
من به عنوان یک سامورایی دست به شمشیر آماده یاری رساندن به شما هستم....

ناشناس گفت...

اسم شما هم نوشته شد
کاش آدرس وبلاگی , ایمیلی چیزی میدادی تا
مفاد جلسات براتون ارسال بشه
اما بازم ممنون
احسان همه جهان بر علیه تو جمع شدن
حتی ساموراییها
ها ها ها ها

ناشناس گفت...

اینو تو وبلاگ احسان نوشتم
چون دست به سانسورش خوبه اینجا هم past کردم
"
من به همه میگم
خبریه
جدی هم هست
اگه اینو سانسور کرد بیاین تو وبلاگ خودم تو اتاق جنگ بخونین
http://masiha1.blogspot.com/2009/09/ahsanir.html
این آقا دلش قیلی ویلی میره برا زن گرفتن
فقط مونده کدومو انتخاب کنه
هر کی مهریه نمیخواد در اولویته
البته میدونم یکی هست هرچی احسان بخواد بهش میده تا باهاش ازدواج
کنه , حالا گزینه بهتر اگه هست بیاد جلو
فعلا "آن" از همه جلوتره "سازمان" هم اولویت دیگری هست
اما بگم وزرای دفاع و جنگ و ارتش بد بزرگ حق وتو دارن که
هر کی پیشنهاداش بهتر بود رای اعتماد اونا با من

*********************************
اینم برا احسان مینویسم:
جنگ انواع مختلف دارد سرد , نیمه گرم , ولرم , گرم
در تهران گرمشو بهت نشون میدم
اما الان دارم از نوع سرد بهت میدم
نیمه گرمشو با تلفنی که به ارتشبد زدم برات ایجاد
کردم . مونده ولرمش که میدونم "سازمان" بهت میده
اگرم نداد خدا بهت رحم بکنه "آن" بهت میده
فعلا بای
"

احسان عیوضی گفت...

بله دیگه ... اومدم اتاق جنگ رو یه دیدی زدم ... آسمان هم جزو دارو دسته تون شده ... میدونم دیگه ایران جای ماندن من نیست ... واییییییییییییی " آن" رو چی کارش کنم ؟؟؟؟

آسمان گفت...

آقای مسیحا نفسان

صداقت شما قابل تقدیره...
منظورم موضوع عجله برای ازدواجووووو!! مهریه کمتر زندگی بهتر!!
به قول خودشون(این یگانه بیگانه با تقصیر، اما سراپا تغییر، گرفتار تقدیر -----> احسان خان رو می گم ) قراره هرسال یک نوشو بگیره...
مدل 88...مدل 89...مدل ...

ممنون میشم جنگ ولرمو، نیمه گرمو، خیلی گرمو با "آن" و یا "همان"،اگرم شد "کدام !!" بهشون نشون بدیین...

هم اکنون آماده یاری رساندن اونم از نوع بنفش بدرنگ هستیم !!!

مجتبی ( وروره گیــس ) گفت...

از چه بابت جنگ ؟

به قوله معروف : مشترکه گرامی تا بوس هست گاز چرا ؟! :D