۱۳۸۸ آبان ۲۱, پنجشنبه

کاهش 19 درصدي سپرده هاي مردم در بانکها

 
 
یک استاد اقتصاد و صاحبنظر اقتصادی کشور با اشاره به اینکه شاخصهای اقتصادی کشور مطلوب نیست، گفت: سال گذشته سپرده های بیداری مردم در نزد بانکها 19 درصد کاهش داشته است.
 
دکتر موسی غنی نژاد شامگاه دوشنبه در همایش یادمان تاسیس بیست و یکمین سال انجمن مدیران صنایع استان سمنان گفت: تورم و بیکاری  دو معضل بزرگ اقتصادی کشور است.
 
غنی نژاد با اشاره به اینکه این دو معضل بزرگ اقتصادی در کشور به نبود فضای مناسب برای کسب و کار بر می گردد، گفت: این دو بیماری با ایجاد فضای مناسب کسب و کار حل خواهد شد.
 
این صاحبنظر اقتصادی کشور با اشاره به اینکه ایران در بین کشورهای در حال توسعه در وضع مناسبی از لحاظ کسب و کار قرار ندارد، گفت: وضعیت اقتصادی و نقدینگی در کشور نگران کننده است.
 
وی با اشاره اینکه متاسفانه شاخص های کشور وضعیت مطلوبی ندارد، گفت: این نشان از کاهش سپرده های بیداری مردم در نزد بانک ها است و بر اساس آمارهای موجود سپرده های مردم در سال 87 در نزد بانک ها 19 درصد کاهش داشته است.
این استاد اقتصاد کشور با اشاره به اینکه اقتصاد ما عمدتا اقتصاد دولتی است، گفت: دولت نقش مهم و زیادی در اقتصاد دارد و تغییرات اقتصادی با نظر دولت انجام می شود.
 
 
 

هیچ نظری موجود نیست: