۱۳۸۸ اسفند ۲, یکشنبه

پیغام گیر تلفن برخی شاعران ایرانی !!

 
 
 
لطفا پس از شنیدن صدای بوق پیغام خود را بگذارید...
 

پیغام‌گیر حافظ:
رفته‌ام بیرون من از كاشانه‌ی خود غم مخور
تا مگر بینم رخ جانانه‌ی خود غم مخور
بشنوی پاسخ ز حافظ گر كه بگذاری پیام
زان زمان كو باز گردم خانه‌ی خود غم مخور
 
پیغام‌گیر سعدی:
از آوای دل انگیز تو مستم
نباشم خانه و شرمنده هستم
به پیغام تو خواهم گفت پاسخ
فلك گر فرصتی دادی به دستم ....
 
پیغام‌گیر فردوسی:
نمی‌باشم امروز اندر سرای
كه رسم ادب را بیارم به جای
به پیغامت ای دوست گویم جواب
چو فردا برآید بلند آفتاب
 
پیغام‌گیر خیام:
این چرخ فلك، عمر مرا داد به باد
ممنون تو‌ام كه كرده‌ای از من یاد
رفتم سر كوچه، منزل كوزه فروش
آیم چو به خانه، پاسخت خواهم داد
 
پیغام‌گیر منوچهری:
از شرم، به رنگ باد باشد رویم
در خانه نباشم كه سلامی گویم
بگذاری اگر پیام، پاسخ دهمت
زان پیش كه همچو برف گردد رویم
 
پیغام‌گیر مولانا:
بهر سماع از خانه‌ام، رفتم برون، رقصان شوم
شوری برانگیزم به پا، خندان شوم، شادان شوم
برگو به من پیغام خود، هم نمره و هم نام خود
فردا تو را پاسخ دهم، جان تو را قربان شوم!
 
پیغام‌گیر باباطاهر:
تلیفون كرده ای جانم فدایت
الهی مو به قربون صدایت
چو از صحرا بیایم، نازنینم
فرستم پاسخی از دل برایت
 
پیغام‌گیر منزل ما :
شرمنده از آنم كه نباشم به سرایم
تا با تو سلامی و علیكی بنمایم
گر لطف كنی نمره و پیغام گذاری
پاسخ دهم ای دوست به محضی كه بیایم
 
پیغام‌گیر نو:
افسوس می خورم،
چون زنگ میزنی،
من خانه نیستم كه دهم پاسخ تو را،
بعد از صدای بوق،
برگو پیام خود،
من زود می‌رسم،
چشم انتظار باش
 
 
 

۲ نظر:

مرحومه گفت...

خیلی خوب بود
خودت خوبی؟
تلفن رو ولش کن!
برق و مرق در چه حاله؟

ناشناس گفت...

ممنون از لطفت
من خوبم ، و در حال گزران زندگي هستم
شما چطوريد ؟
برق و مرق ما هم خوبه
فعلا كه شما از ترس اين برق علي جون ما رو ازمون دور نگه داشتين و نميزارين ما همديگرو ببينيم
خدا بگم چكارتون نكنه
يه بار برقمون يك دوست خوشگل برامون جور كردا!!!
خوش باشيد