۱۳۸۹ تیر ۱۹, شنبه

كپي شده از پپري

 
اجاره نشینی همیشه سخته. همیشه ترس اینو داری که الان سر ماه میرسه و باید اجاره خونه و پول شارژ و اینارو بدی. همیشه ترس اینو داری که سر سال نزدیکه و یا باید پول پیشت رو اضافه کنی یا پاشی بری یه جای دیگه بشینی. ترس اینو داری اگه یکی دیگه هم بهت اضافه بشه جواب صابخونه رو چطوری بدی؟ ترس اینو داری که اگه یه میخ بزنی تو دیوار، سر سال که داری پامیشی صابخونه یقتو میگیره و میگه "پول رنگشو بده!" و هزاااارتا ترس دیگه.

منم از یه ظهر ۲۳ اسفند ماه ۱۳۸۴ اجاره نشینی کردم تا همین دیروز حدودای ۲ و نیم ظهر ۱۸ تیرماه ۱۳۸۹ که خونه دار شدم خودم. دیگه خیالم راحته راحته که میتونم بشینم رو صندلی و یه لیوان نسکافمم بذارم کنارمو یا کتاب بخونم یا بنویسم بدون ترس از صابخونه.

این خونه رو دو دوست عزیز بهم کادو دادن. مسیحا و احسان عیوضی. کادوی تولدمه. کادوی تولد ۲۶ سالگیم. امسال برای اولین بار، تو سالی که انگار سال اولین هاست برام، خونه دار شدم.

این خونه اجاره ای رو هیچ موقع از دست نمیدمش و نمیکوبمش، اما از این به بعد تو خونه خودم مینویسم. امشبم که شب عیده و منتظر مهمونم. بیایین دور هم باشیم و بگیم و بخندیم.

آدرس: www.papary.ir


 

 

۲۲ نظر:

papary گفت...

الان تو گودر دیدم، کلی ذوق کردم
مررررررررررررسی (گل)

نمیشه تو گودر بجای یه دونه like چنتا like زد؟

papary گفت...

الان تو گودر دیدم کلی ذوق کردم
مرررررررررررررسی (گل)

تو گودر بجای یه دونه like نمیشه چنتا like زد?

آتیش پاره گفت...

مبارک باشه پس بگو چرا دیگه سر نمیزنی
وضعت خوب شده فقرا رو فراموش کردی؟

آتیش پاره گفت...

مبارک باشه پس بگو چرا دیگه سر نمیزنی
وضعت خوب شده فقرا رو فراموش کردی؟

papary گفت...

من سر نمیزنم یا مسیحا؟؟؟؟
اگر منظورت مسیحا بوده، که نوشته درگیره و میاد.
اگرم منظورت منم، که....؟؟؟!!!!

آبان گفت...

یادم نیست گفته بودم آپم یا نه.
ولی میگم. الان آپم.
موفق باشی

نیکوشایان گفت...

خدایا از این دوستان خوب به ما هم مرحمت بفرما! :دی

ناشناس گفت...

ممنون از همه
پپري بهت تبريك ميگم
خونه نو مبارك باشه
همتون هم عزيزيد
به همه هم سر ميزنم
قول
قول قول
اول آتيش پاره
بعد آبان عزيز

سركار خانم نيكو هم كه حتما

حمید گفت...

سلام رفیق
آلبوم جدید داریوش اسمش " دنیای این روزای من " هست .چند کلمه ای که شما توی اون پست نوشته بودی بخشی از ترانه " به نام من " اون آلبومه .
سالهاست ترانه های داریوش رو گوش میدم . به نظرم این آۀبومش فوق العاده ست . عاشقانه های قشنگی داره . حتماً گوش بده . اینم لینک دانلود

http://mozhgan.blogsky.com/?q=%D8%A2%D9%84%D8%A8%D9%88%D9%85+%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7%DB%8C+%D8%A7%DB%8C%D9%86+%D8%B1%D9%88%D8%B2

آبان گفت...

آقا من یه چی یادم رفت بگم!
من تولدم هشتمه آبانه ها!
فراموش نشه!
:دی

papary گفت...

ممنون مسیحا
واقعا کادوی عالی و بینظری هست از تو و احسان
(گل)

آبان گفت...

سلام.
به روزم.
خوشحال میشم حضورتونو توی وبم ببینم.
موفق باشین.
راستی، هیچ چیز اجباری نیست.
حتی زندگی کردن.[لبخند]

آبان گفت...

این نظر لطفته.
قابل تعریف نبود...

معمار بیکار گفت...

مسسسسسسییییییححححااااا کجاییییییی؟؟؟
دلمون تنگ شده واست

آبان گفت...

نیستی مسیحا خان...
کوجایی؟

آبان گفت...

سلام.
به روزم...

نظر هاتونو چشم براهم.
بهم سر بزنی ممنون میشم
و همینطور که میدونی ، هیچ چیز اجباری نیست.
حتی زندگی کردن!

(اومدی نظر دادنش اجباریه ها حتی یه نخطه ا!)

آبان گفت...

در کل انگاری....

سفیدبرفی گفت...

به به به چه با شکوووه :) همیشه به جشن و کیک و کادو و دور همی و کلی چیزای خووووب!!!
به پپری جونم تبریک می گم! :) من بلاگ جناب مسیحا رو هر دفه آپ می کنن می خونم منتها این دفعه معذرت بابت تاخیر در تبریک ;)

معمار بیکار گفت...

مسیحاااااااااااا تبلیغات بسه،بیا یه پست جدید بذار

آبان گفت...

بشكنه اين كمر ريا!

تازه ملت كار خودشونو راحت كردن.
يه گل ميذارن و ميرن.
يعني چي اين كار ؟
هان؟

آبان گفت...

من بودم الان خجالت می کشیدم.
پاشو اپ کن....

شوفر گفت...

لنگرودیی جناب مسیحا؟