۱۳۸۹ تیر ۱۶, چهارشنبه

جريانهاي منو ددي!!!!!!

سلام
ديشب دَديه ما منو بدجوري دعوا فرمودند
به شدت هرچه تمام تر
كه
" ديگه نميام به وبلاگت سر بزنم"
گفتم
"بابا ، اين روزا سرم خيلي شلوغه"
فرمودند
"اگر سرت شلوغه پس چرا وبلاگ داري"
 
اينو موندم چي جواب بدم
آخه ددي بعضي روزها پيش مياد آدم نتونه جواب بده
 
خداييش باباي من هم بدجوري پايه وبلاگ شده ها
تازه ديشب بهمون گير سه پيچ داده كه من ميخوام بيام فيس بوك
گفتم بابا تا اينجا اوكي ، اونجارو نميشه بياي
اونجا ديگه ممنوعه!!!!!!!!!!!!
 
****
اما حالا يه جواب كلي
از هم دوستان در اينجا و اونجا و اون يكي جا و اون يكي يكي جا عذرخواهي ميكنم
دونه دونه بگم
اول دوستان وبلاگي و عزيزاني كه برام كامنت گذاشتن و جواب ندادم
آقايون ، خانما ، ببخشيد ، قول ميدم به زودي بيام و جواب بدم
به وبلاگ همتون هم سر ميزنم
ميدونم حدود 50 تا كامنت رو جواب ندادم
به همين تعداد هم بايد كامنت بزارم كه روي چشمم انجام ميدم
دوم دوستان اونجا(فيس بوك تحريم الله عليه)
اونجارو كه نگو
ديروز 130 پست جواب نخونده و جواب نداده داشتم
امروز 25 تا بهش اضافه شد ، ميشه 155 تا
كي برسم همشونو بخونمو جواب بدم خدا بايد بياد كمكم
دوستان انجمن ايميلي رو كه نگووووووووو
جمع ميزنم:
انجمن اول 41 ايميل
انجمن دوم 103 ايميل
انجمن سوم 21 ايميل
اما خوش بحال انجمن چهارميا كه همشو خوندم و جواب دادم
جمع كل 165 ايميل نخونده دارم
 
يه هفته نتونستم جواب بدم
الان بايد جواب 100+155+165 يعني 405 كامنت / نفر رو بدم
خدااااااا
به اينجا كه رسيدم دستام رفت بالا و ميگم
جناب آقاي پدر
شوما راست ميگوئيد
من كه نميتونم جواب بدم
پس چرا اينارو دارم
 
اما يكم هم خودمو تحويل كش كنم:
 
 
اين روزها همه مسيحا رو نگاه ميكنند شما چطور؟
 
 
 
 

۷ نظر:

papary گفت...

چون می خوام متواضع باشم میگم "دوم"
:D

papary گفت...

1- فقط اینطوری دعوات کردن؟ فایده نداره اینطوری آخه... باید اساسی دعوات کنن. من باهاشون باید مذاکره کنم (آتش بس بی آتش بس دیگه) :D

2- فیس بوووووک!!!!! :-S

3- خب من چارشو میدونم چیه! مگه تو اووووون همه وزیر مزیر نداری؟ یه جلسه هیات دولت تشکیل بده، اصل 44 رو اجرا کن، همه رو خصوصی سازی کن، واگذار کن خودتو خلاص کن. این همه کارو یه تنه بخوایی انجام بدی مسئولیتش زیاده ها!

4- منظورت از این انجمن ایمیلی ها این بود که بگی دوست دارن همه و مهمی؟؟ باز تو خیالاتی شدی؟ (چشمک)

5- اون خط آخر رو هم مانیتورم پارازیت مینداخت نشد بخونم!!

6- برای اینکه تضمینی تا یه مدت زیادی سرت حسابی خلوت باشه با نمره 1 بزن خیال خودتو راحت کن

memorialist گفت...

فکر کنم با این حساب من اگه دم دست بابایی بودم ترور می شدم ! البته راست می گن دیگه ...
امیدوارم زود زود بیای :)

معمار بیکار گفت...

مسیح میدونی چیه؟؟خودت یه کاری کردی که بابات شده مثل خودمون معتاد!!اونم به اینترنت!!!
*************
تو جواب بدی یا نه ،همین که پست میذاری و ابراز وجود میکنی و ما میفهمیم که حالت خوبه خودش کلی ارزش داره

آتیش پاره گفت...

بابا زن زلیلیم حد وحسابی داره ولش کن بیچاره رو بذار یکم نفس بکشه

نیکوشایان گفت...

405 تا، شد 406 تا!
بیا جواب این کامنت منم بده!
آیکون نیکو با یه نیش بــــــاز!

ناشناس گفت...

دارم كم كم جواب ميدم
خوش به حالم ميشه