۱۳۸۸ آذر ۱۶, دوشنبه

برترين‌هاي عکاسي از مناظر در سال 2009

 

 

برترین‌های عکاسی از مناظر در سال 2009

بخش عکاسی پایگاه اینترنتی بی‌بی‌سی نیز هرسال مسابقه‌ای با موضوع برترین‌های عکاسی از مناظر برگزار می‌کند. برترین‌های عکاسی از مناظر را در سال 2009 ببینید.
 

بسیاری از مردم به‌این دلیل دوربین عکاسی تهیه می‌کنند که بتوانند منظره‌های بی‌نظیر طبیعی را ثبت کنند. این تصاویر می‌توانند یادآور خاطره‌ای دلنشین، تعطیلاتی به‌یادماندنی یا لحظاتی تکرارناپذیر در زندگی شما باشد. بخش عکاسی پایگاه اینترنتی بی‌بی‌سی نیز هرسال مسابقه‌ای با موضوع برترین‌های عکاسی از مناظر برگزار می‌کند. نمایشگاه آثار برگزیده امسال نیز آذر و دی‌ماه امسال در نشنال‌تیاتر لندن برگزار خواهد شد، اما هشت اثر برگزیده رقابت امسال را می‌توانید در ادامه ببینید.

 طبیعت

عکس ایمانوئل کوپ از طلوع خورشید بر فراز پیرمرد استور، در جزیره آسمان واقع در اسکاتلند، جایزه اول مسابقه عکاس منظره "یک تصویر بگیر" سال 2009 را به خود اختصاص داد.

 

جایزه عکاس منظره جوان امسال به جان مک‌گوورن به خاطر عکس او از مزرعه گندم در سپیده‌دم رسید.

 

جان پارمینتر عنوان عکسی که در بندرگاه ابردین گرفته را غذایی برای تفکر گذاشته است.

 

جایزه پارک‌های ملی انگلیس هم به عکس غروب در کامبریا اثر کریس مک‌ایلروی رسید.

 

این عکسی است که جان پارمینتر از رانوچ مور در اسکاتلند گرفته است.

 

مسابقه صعود کیلنزی شاو در یورکشایر شمالی هم الهام‌بخش عکس استفن گارنت بوده است.

 

الکس واری با تصویری که از محو یک طوفان برفراز کاخ وست‌مینستر واقع در لندن گرفته بود، جایزه بخش تلفنی را به خود اختصاص  داد.

 

جایزه منظره درگاه خانه شما هم به عکس نیگل هیلیر داده شد که این تصویر را در فصل زمستان از پل هبدن واقع در غرب یورک‌شایر گرفته است.

 

 

هیچ نظری موجود نیست: