۱۳۸۸ تیر ۲, سه‌شنبه

اس ام اس هاي جديد و توپ

در پارکينگ خاطراتم چشماتو پارک کردم. بعدش هم دلت رو پنچر کردم تا از دلم نري!
 
تقديم به کسى که درکنارم نيست، اما حس بودنش به من شوق زيستن مى دهد.
 
صبح که چشماتو باز مي کني، بدون ديشب يه نفر به شوق ديدن تو چشماشو بسته.
 
کاش بدوني نبودنت، يا تا ابد نديدنت، بهونه اي نيست براي از ياد بردنت.
 
کاش قطره اي اشک بودم که در چشمانت متولد مي شدم و بر گونه هايت زندگي مي کردم و بر لبانت مي مُردم تا بداني چقدر عاشق تو هستم.
 
کاش در کتاب قطور زندگي سطري باشيم ماندني، نه حاشيه اي از ياد رفتني
 
نظامي ترين جمله عاشقانه: توي اردو گاه قلبت ، منم يه اسير جنگي ، تو منو شکنجه ميدي ، توي اين قلعه ي سنگي
 
آن سوي دلتنگي ها هميشه (خدايي) هست که داشتنش جبران همه ي نداشتن هاست...!
 
من مي دونم که قشنگي راه رفتن زير بارون اينه که هيچکس اشکام رو نمي بينه.
 
گفتي دوستم داري به اندازه همه قطرات باروني که به صورتت برخورد مي کنه و منم گفتم دوستت دارم بدون توجه به چتري که رو سرت داري!!!
 
آرزو دارم دلت از غصه ها خالی شود، سهم تو از زندگی یک عمر خوشحالی شود.
 
اي كاش به زماني بر مي گشتيم كه تنها غم مان شكستن نوک مدادمان بود.
 
قشنگ ترين لحظه هايم را با سخت ترين دقايقت عوض مي کنم تا بداني عاشق ترين پروانه ات بودم و مجنون ترين ديوانه ات هستم.
 
اگه گفتي امروز چه روزيه؟
...
بگو ديگه
...
زياد فکر نکن، امروز همون روزيه که دلم برات تنگ شده!
 
زندگي کن و لبخند بزن به خاطر آنهايي که با لبخندت زندگي مي کنند
 
 
به <@> من تو ><( ( (:> ..........................نفهمیدی؟ میگم به چشم من تو ماهی
 
وقتي از همه چي خسته شدي وقتي حس مي کني همه درها به روت بسته شده وقتي دلت پر از غم و غصه ست ، تا جايي که مي توني دستات رو به طرف آسمون بلند کن و با تمام توان بزن تو سرت !!!
 
میدونی رفیق : اگه حماقت وجود نداشت ، دانایی هم معنا نداشت . اگه زشتی نبود ، زیبایی هم بی معنی بود . میبینی ، دنیا به تو هم نیاز داره
 
دیوونه ، ولگرد ، سنگ دل ، ترسو ، دروغگو ، احمق ، رذل ، مسخره چیه جا خوردی ؟حالا حروف اول این كلمات رو كنار هم بذار ببین چی میشه
 
...من تازه فهميدم که تو تنها کسي هستي که تو جاده ها ي پر پيچ و خم زندگيم تنهام نميزاري و ميشه بهت اعتماد کرد ازت ممنونم لاستيک دنا
 
پشتت رو نگاه كن ببين دم داري؟
......
خوب نگاه كن
....
نداري؟ پس خودتي!
چون خر ما از كره گي دم نداشت!
 
هميشه سعي كن مثل پالاز موكت باشيء
 
شخصيتت كوبيده نشه و همواره رنگ خودت رو حفظ كني
 
 

هیچ نظری موجود نیست: